wikked Skrivet augusti 16, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 tjena tjena jag skapade en gubbe som heter w00th : XD och jag vet inte om det räknas som en anime bild på denna :P Hoppas attt du gillar den.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 16, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Nja, den är inte animerad så jag kan inte räkna den som "anime-bild". Den har inte heller någon uppenbar koppling till manga, så "manga-bild" är det inte heller. Jag skulle bara definiera den som "Teckning gjord med dator". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet augusti 16, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Jag skulle se det som en bild gjord i paint. det är roligare att se bilder som är handtecknade och scannade ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wikked Skrivet augusti 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Jag skulle se det som en bild gjord i paint. det är roligare att se bilder som är handtecknade och scannade ^^ den e gjord i photoshop jag skall försöka med att skapa nån bild och scanna detta var bara en snabb test. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 16, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Vad är det för teckensnitt? xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wikked Skrivet augusti 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Vad är det för teckensnitt? xD Terminal :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg