Arla-kanninen Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 Vad kul att konstplanket har kommit igång litegrann igen :D så mycket fina grejjer som postats att jag också blev inspirerad att posta mina senaste alster Gitarrist Min senaste bild, blev mycket nöjd med den :D Bas concept för manlig karaktär i ett mod som jag hjälper till litegrann i 3d katana gjord för att träna lite texturering 3d kille En liten 3d krigare, också i träningssyfte Robin Fanart på en killes series karaktär Sanna samma som förra fast annan karaktär All kritik, lovord, flame, whatever uppskattas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 Shit du e ducktig ju! Tycker med de e gött att konstplanket har satt fart med massa bilder på en dag! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 Flyger av armviftning xD Hehe diggade verkligen "Robin"! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 15, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 Hehe diggade verkligen "Robin"! Instämmer! Gillar allt som rullar ~<3 Vill gärna se mera bilder ifrån dig 8D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 16, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Du har minsann blivit en hel del bättre än sist jag såg dina bilder, bra jobbat :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet augusti 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 IIIIh, tack så mycket allihopa, jag får väll försöka uppdatera lite mer i framtiden :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 16, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Fan vilken level up Härligt att se, gillar verkligen hur du tecknat "robin" Thumbs up Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg