tobiasu-sama Skrivet augusti 12, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 Någon som på något sätt skulle kunna hjälpa mig få tag på samlarboxen med Gungrave? Jag har självklart sett boxen (med 7 diskar eller hur många det nu var)men den är ju region 1 och kostar ca 1300:- Därför ber jag:är det någon som kan tipsa om t.ex en bra sida att köpa denna produkten ifrån, har kollat länkarna som är klistrade men ack nej den finns inte på någon av dessa. hjälp mottages tacksamt ;) Måste måste ¨måste ha tag i Boxen,Gungrave är den bästa animen någonsin enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobiasu-sama Skrivet augusti 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 förlåt glömde säga att jag söker produkten Gungrave med 3 lr 4 diskar,region 2, dubbad till engelska. har för mig att priset låg på sådär 350:- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobiasu-sama Skrivet augusti 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 någon som beställt från dessa sidor som vet att dom fungerar?: www.meganimedvd.com www.thisisanime.com www.shopanimedvd.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 12, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 någon som beställt från dessa sidor som vet att dom fungerar?: www.meganimedvd.com www.thisisanime.com www.shopanimedvd.com De säljer piratkopior. Hur ser man det? På några sätt: Regionsfri; mer än två timmar video per skiva (kass kvalitet); (oftast usel) engelsk och kinesisk textning; alldeles "för lågt" pris; fodralens utseende (ofta saknas officiella logotyper från producenterna). Se även: The Pirate Anime FAQ. Du kommer nog inte så mycket billigare för en obegagnad utgåva än 720 kr (för tunnpackversionen). Men hallå, 1300 kr är ju inte så mycket - hade du varit i Japan hade det kostat över 4500 kr. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet augusti 12, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 Någon som på något sätt skulle kunna hjälpa mig få tag på samlarboxen med Gungrave? Jag har självklart sett boxen (med 7 diskar eller hur många det nu var)men den är ju region 1 och kostar ca 1300:- Därför ber jag:är det någon som kan tipsa om t.ex en bra sida att köpa denna produkten ifrån, har kollat länkarna som är klistrade men ack nej den finns inte på någon av dessa. hjälp mottages tacksamt ;) Måste måste ¨måste ha tag i Boxen,Gungrave är den bästa animen någonsin enligt mig. jag rekomendera denna sida www.axelmusic.com .då slipper du tull&frakt dom har boxen på R1 (engelsk dubb + japansk orginal språk med eng-subtitles ) den kostar 940kr .. och det är thin-pack utgåvan .. dom har även den för 1300kr .. jag tror inte du kan få tag i boxen biligare tyvärr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobiasu-sama Skrivet augusti 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 tack för hjälpen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg