Sanny Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Vart inne lite på conceptart o vart inspererad o fixa fram denna. http://www.deviantart.com/deviation/37811521/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 den var snygg :) huvudet påminer lite om mechorna i FMP (typ ARX-7 Arbalest ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet augusti 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 den var snygg :) huvudet påminer lite om mechorna i FMP (typ ARX-7 Arbalest ) Har inte den blekaste av vad du snackar om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Sagara sosuke´s mecha i Full metal panic. den är skönt tecknad, och håller med dinskugga till viss del att den liknar Arbalest, men som sagt riktigt härlig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 12, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 Fruktansvärt snyggt, det finns lite asymetriska fel men ja... väldigt snygg! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 14, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2006 den var snygg :) huvudet påminer lite om mechorna i FMP (typ ARX-7 Arbalest ) Och där kommer det typiska; "Det påminner mig om ..." Tror de flesta tar illa upp av sådana kommentarer. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 14, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2006 Håller med denny, dödande kommentar för en tecknare som försöker vara orginel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 14, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2006 Hmm jo snygg, gillar verkligen metallkänslan, men hmm, jag förstår den inte... Folk snackar om huvudet, jag ser inge huvud, ska jag vara ärlig så ser jag inte vad det ska förställa :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet augusti 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2006 Hmm jo snygg, gillar verkligen metallkänslan, men hmm, jag förstår den inte... Folk snackar om huvudet, jag ser inge huvud, ska jag vara ärlig så ser jag inte vad det ska förställa :P De ä en mecha design ja hadde ligandes sedan 3 år tillbacka för ett project som sedan av många orsaker alldrig blev av, nu så tänkte ja återvinna den för andra saker nu. de 2 röda punkterna ä sensorer/ögon på vänster sida av huvudet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg