nysa81 Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Vill minnas att jag sett på Ewokerna då man var liten, det fanns ett antal avsnitt dubbade till svenska, minns ej då det var längesedan. Tror nån av figurerna hette Wicket, latara.. slog mot bl.a. det 2-hövdade monster.. ja, typ. Nån som har minne av denna serie, hur många avsnitt gjordes det, hur många dubbades till Svenska, finns det att köpa någonstans. Någon som har mer info överhuvudtaget ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Det finns 35 avsnitt av serien enligt TV.com och en DVD finns att köpa på SFbok.se (dock ej med svensk text eller dubb). Flyttar tråden till allmänt också, detta är inte anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nysa81 Skrivet augusti 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 kung, det blir att beställa litegranna ser jag. tack för svar, sorry om jag la tråden i fel kategori. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erika Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 Nån som har minne av denna serie, hur många avsnitt gjordes det, hur många dubbades till Svenska Det finns två olika dubbningar av tv-serien, en dubbning gjord av KM Studio i slutet av 80-talet. Det var den dubbningen som avändes till de videofilmer som släpptes då, jag tror bara att ett fåtal avsnitt gavs ut på video då. Den andra dubbningen gjordes av Eurotroll i mitten av 90-talet, om jag minns rätt så visades serien på Filmnet, och troligtvis så dubbades alla avsnitten till svenska. Serien har även visats med svenskt text på TV4 för omkring 10 år sedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg