GinGirl Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Det är nog zimeon :P . Annars är jag väldigt kunnig inom Silver Fang, men inte kunnigast iaf.... Anime och manga är jag också kunnig i (SF är ju det ändå) Men jag kommer nog ALDRIG bli kunnigast... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Verkar som om en Zimeon fan-club har börjat ta form här ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Heh, lustig fråga. Men att zimeon ej kan sin sak är väl att ljuga. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Denna Olle, att han skulle vara kunnigast inom anime vet jag inte, men om han forskar i ämnet kan han säkerligen väldigt mkt. Men då måste man ställa sig fråga: Vad exakt forskar han? Ordet anime blir lite bredare om man ska gå in under forskning, jag menar han kanske forskar i hur utvecklarna ritar och bakgrunden till varför de ritar, eller vad som. Kanske vad för påverkan det har på folket i Japan. Hela kulturen så att säga. Det är ju lite så att ju mer man ser desto mer vet man vad man ska sålla bort. Man lär sig vilka typer av serier som är "bra" och vilka som är "sämre". Helt subjektivt fortfarande. Hur ska det mätas? Anä, jag vet faktiskt inte. Det finns så mkt olika typer av kunskap i ett ämne att det blir rätt svårt. Just my 2 cent. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Jag tycker du har heeelt rätt ElgeN Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg