Chairman Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Hallå hallå jag letar efter peruker, inte nödvändigtvis cosplayer-versioner men sådana välkomnas också. Känner ni till någon butik(Sverige) där man kan köpa dessa (inte vanliga peruker utan typ lila blå och gröna - låtsashår) eller kanske en hemsida? Föredragsvis en europeisk eller kanske t.o.m en svensk? Ej amerikans eller japansk då jag har begränsade möjligheter till import. Tack på förhand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mangaanime Skrivet juli 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2007 Hallå hallå jag letar efter peruker, inte nödvändigtvis cosplayer-versioner men sådana välkomnas också. Känner ni till någon butik(Sverige) där man kan köpa dessa (inte vanliga peruker utan typ lila blå och gröna - låtsashår) eller kanske en hemsida? Föredragsvis en europeisk eller kanske t.o.m en svensk? Ej amerikans eller japansk då jag har begränsade möjligheter till import. Tack på förhand! Hej. Är inte alls inloggad så ofta nu här och ser nu att du har skrivit detta sedan nästan ett år tillbaka. Du kanske ha redan hittat peruk, men här finns allafall en svensk sida: http://www.buttericks.se/webbshopen.aspx Jag fann denna medan jag själv letar efter någon anime-liknande peruk. Själv letar jag fortfarande efter andra anime-liknande peruker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg