Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam boxar

Gundamzz
 Share

Rekommenderade inlägg

plus håller jag med ( b8q ) att jag vill inte köra sån du vet väll att man kan få 2 år i finkan om dom kommer på en???

Därför laddar jag aldrig ner saker jag köper riktiga dvd filmer å anime filmer jag skiter i hur dyrt det är det är iallafall äkta jämfört med ner laddade saker....... >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, det är inte nedladdare som polisen jagar, utan folk som lägger UPP material som de inte har upphovsrätten till. Så du behöver nog inte vara orolig.

Däremot är det glädjande att du dels vill ha riktiga utgåvor i hyllan, och att du tycker om grejorna så mycket att du vill stödja skaparna genom att faktiskt betala dem för det fina jobbet de gjort. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Buhu, Sceleris gillar inte mig. :(

Få inte för dig saker nu! :) Jag tyckte bara att ditt inlägg var onödigt: Klagomål, okej, men på vad? Och att det ska ta form av "Internethumor" gör ju inte saken bättre. Således: Bekämpa eld med eld. Typ. ;)

drama?

e tror inte det

TheFluff menade att han och jag kapat tråden till att handla om småsint tjafs oss emellan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter