Gundamzz Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Hej! Jag är en kille som älskar gundam.... B) Men jag har tröttnat på att vänta på minna saker som jag har köpt utomlans så vet någon var man kan köpa gundam filmer m.m. här i sverige???? Snälla svara ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 webhallen t.ex? http://www.webhallen.com/sok.php?sokord ... e=&x=5&y=6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Även SF-Bokhandeln har. Ändrade din rubrik till något mer relevant, "Någon som vet" var lite diffust. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Men dom är hyfsat dyra har jag för mig. Varför laddar du inte ner istället ? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Nu frågade Gundamzz var man kan köpa inte alternativet ladda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Men dom är hyfsat dyra har jag för mig. Varför laddar du inte ner istället ? :) Alla kanske inte vill stödja kriminalitet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gundamzz Skrivet augusti 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 jag vill inte ladda ner jag vill ha äkta dvd filmer inte några skit dvd skivor som jag har laddat ner..... Hur fult e det inte å ladda ner... passar ju inte in i dvd hyllan ju Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gundamzz Skrivet augusti 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 plus håller jag med ( b8q ) att jag vill inte köra sån du vet väll att man kan få 2 år i finkan om dom kommer på en??? Därför laddar jag aldrig ner saker jag köper riktiga dvd filmer å anime filmer jag skiter i hur dyrt det är det är iallafall äkta jämfört med ner laddade saker....... >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Nja, det är inte nedladdare som polisen jagar, utan folk som lägger UPP material som de inte har upphovsrätten till. Så du behöver nog inte vara orolig. Däremot är det glädjande att du dels vill ha riktiga utgåvor i hyllan, och att du tycker om grejorna så mycket att du vill stödja skaparna genom att faktiskt betala dem för det fina jobbet de gjort. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 plus håller jag med ( b8q ) att jag vill inte köra sån du vet väll att man kan få 2 år i finkan om dom kommer på en??? Troligtvis inte, men väl 16 000 kr i böter. (Nog för att risken att träffas av blixten är flera gånger större, men ändå.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gundamzz Skrivet augusti 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 ok men man vill ju ändå inte ha brända dvd skivor det passar ju inte i i rumet tycker jag..... Ska det var lite coolt ska man ha riktiga anime boxa å filmer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Jag har för mig att Dolores nere i Göteborg hade några Gundammodeller inne för länge sedan. Om du skulle få pengar över efter att du köpt boxarna liksom ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 This thread is made of fail. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 The post above is made of suck. This post is made of AWESOME. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Buhu, Sceleris gillar inte mig. :( (TRÅD-HIJACK: den här tråden handlar nu om drama.) EDIT: OK, nog med /b/-fasoner. Men fortfarande, blä. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gundamzz Skrivet augusti 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 drama? e tror inte det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Buhu, Sceleris gillar inte mig. :( Få inte för dig saker nu! :) Jag tyckte bara att ditt inlägg var onödigt: Klagomål, okej, men på vad? Och att det ska ta form av "Internethumor" gör ju inte saken bättre. Således: Bekämpa eld med eld. Typ. ;) drama? e tror inte det TheFluff menade att han och jag kapat tråden till att handla om småsint tjafs oss emellan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg