Izzy Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Jag vet att alla hatar länkar till deviantart, men jag orkade inte ladda upp den på photobucket också, så som jag brukar :S En hel del blev väldigt fel, en annan del gick ganska bra, håll till godo. Lämna gärna en kommentar, antingen här eller där. http://www.deviantart.com/deviation/37337182/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Jag tror att jag har kommenterat den på animanga, men för säkerhets skull så tycker jag att den är suverän =D Älskar färgerna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Wow! Riktigt riktigt snygg :D Om det skulle finnas nåt att påpeka så kankse att skärpet känns som det är lite konstigt böjt precis efter spännet . . . PS. är det en svart halsduk eller typ en kort kort kappa hon har? (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 PS. är det en svart halsduk eller typ en kort kort kappa hon har? (: En liten minimantel ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Linearten är snygg, Designen är snygg och färgläggningen är snygg. Snygg i kubik dvs. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Dina bilder ser bättre ut efter varje gång du visar upp dem här. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg