flaskis Skrivet juli 6, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 Shit, kom på nu att jag inte har sett klart den här serien!!! flaskis varför påminner du mig inte om sådant här? För att du måste se klart på Clannad först ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 Shit, kom på nu att jag inte har sett klart den här serien!!! flaskis varför påminner du mig inte om sådant här? För att du måste se klart på Clannad först ;) Det måste han inte alls! Förresten skulle inte den nya säsongen komma nu snart? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juli 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 Den börjar gå idag faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2008 Den börjar gå idag faktiskt. WOHOOO!!!! Gött, något mer att följa än Code Geass och Macross Frontier! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tenchio Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 Tycker att första avsnittet av Princess no Rondo var riktigt bra, fast det såg inte så bra ut. Kanske var dålig kvalitet på filen bara... Saito såg annorlunda ut också, men jag kanske bara inbillar mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 13, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2008 1 mm serien började bra i sängen ;) men jag gillade inte att han helt plötsligt skulle bli av med sina krafter bara sådär :/ det kändes lite B faktist men men det är ju bara första avsnittet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 1 mm serien började bra i sängen ;) men jag gillade inte att han helt plötsligt skulle bli av med sina krafter bara sådär :/ det kändes lite B faktist men men det är ju bara första avsnittet. Hej hej Boda. Ska vi prata ZnT3? Första avsnittet var helt okej tycker jag också. Att hans krafter försvann kan nog bara leda till ännu mer intriger mellan massa tjejer då han inte enbart är bunden till Louise, just nu iaf. Vilket jag bara tycker är roligt! MER SIESTA! men jag hejar mest nog på Louise iaf. Vi får oss även en alv, eller något liknande, goa grejer de. Hon kommer nog vara med redan till andra avsnitt om jag mins previewn rätt. Bra start och hoppas att tredje säsongen kan bli minst lika bra som de två första. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 1 mm serien började bra i sängen ;) men jag gillade inte att han helt plötsligt skulle bli av med sina krafter bara sådär :/ det kändes lite B faktist men men det är ju bara första avsnittet. Hej hej Boda. Ska vi prata ZnT3? Första avsnittet var helt okej tycker jag också. Att hans krafter försvann kan nog bara leda till ännu mer intriger mellan massa tjejer då han inte enbart är bunden till Louise, just nu iaf. Vilket jag bara tycker är roligt! MER SIESTA! men jag hejar mest nog på Louise iaf. Vi får oss även en alv, eller något liknande, goa grejer de. Hon kommer nog vara med redan till andra avsnitt om jag mins previewn rätt. Bra start och hoppas att tredje säsongen kan bli minst lika bra som de två första. :) Helloooo Blå MM vad jag har sett ifrån andra avsnittet så är alven (Tiffania) bara för goooooooe alltså :3 oskyldig med en nice kropp <3 perfekt för mig ;) Men Louise ska det fortfarande vara, hon såg trevlig ut i sängen ;) synd att hennes syster var tvungen att störa dom :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kouta-kun Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Tankar om andra avsnittet Den där andra "Void"-magikern som Sheffield är ute efter, kan det vara Tiffania? Tiffania= Busto Revolution Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Tankar om andra avsnittet Den där andra "Void"-magikern som Sheffield är ute efter, kan det vara Tiffania? Tiffania= Busto Revolution 2 Fick också den känslan faktiskt ^^ Isåfall skulle det vara kul om Tiffania skulle göra en summoning spell och att Saito skulle bli hennes tsukaima också ^^ [ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 29, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2008 säsong 3 ep 4 okej enda anledninger jag skriver är att fan vad avis jag blev på Saito i slutet, Tiffa är bara för söt. Hoppas verkligen Dvderna är ocensuerade ^^. Annars följer serien dom förväntningar jag förväntade mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet mars 9, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2011 Har sett alla säsonger, alla episoder (mihii) Även fast det blir liiiite långdraget om hur saito och louises relation är, så gillar jag den här serien jätte mycket Någon som vet om/när det ska komma en fjärde säsong? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 9, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2011 Någon fjärde säsong har inte bekräftats men lättromanen kommer att ta slut nästa år. http://www.animenewsnetwork.com/news/2011-02-21/zero-no-tsukaima-to-end-in-22nd-volume-in-2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet september 29, 2011 Anmäl Share Skrivet september 29, 2011 Verkar som den fjärde säsongen är på gång nu ändå och kommer att heta Zero no Tsukaima F. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 30, 2011 Anmäl Share Skrivet september 30, 2011 Det ska väl också vara sista delen. Lustigt. Efter Zero no Tsukaima serie 3 och Shakugan no Shana serie 2 trodde jag att de båda skulle bli sådana där animéserier som aldrig får ett riktigt slut, utan snarare sjunker i glömska, men båda blir avslutade ungefär samtidigt i lättromanform (Shana bok 24 nu i oktober, Tsukaima bok 22 i början av 2012 gissar jag) och får dessutom animéversioner som, antar jag, kommer att baseras just på de avslutande böckerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet oktober 1, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2011 Jag hoppas verkligen att detta blir sista serien/delen i ZnS. Första säsongen var den den som underhöll en mest. Efter det har det mer eller mindre sakta men säkert dalat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet november 3, 2011 Anmäl Share Skrivet november 3, 2011 Såg just klart första säsongen av serien och tyckte den var rätt skoj. Hade faktiskt inte kollat upp ifall det fanns fortsättning än men det tycks det ju finnas. Själv är jag rätt nöjd nu med det slut som var. Allt kändes liksom lite avslutat och det var en rätt småsöt serie med rätt klassiska/stereotypiska roller. Jag får väl se om jag får tråkigt nån gång framöver och spanar in fortsättningen. För att inte råka ramla över några spoilers så har jag inte läst mer i den här tråden, men nån kanske kan ge mig ett tips om den är värt att fortsätta se eller inte. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet november 4, 2011 Anmäl Share Skrivet november 4, 2011 Jag tyckte också att första säsongen hade ett bra och fint avslut, önskar faktiskt att jag inte sätt fler säsonger trotts att jag gillade även dom för dom drar helt klart ned slutet i första. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 4, 2011 Anmäl Share Skrivet november 4, 2011 Lite konstigt att lämna den som det är efter tredje säsongen som verkar ha lämnat det väsentliga efter säsong 2, eller så löste sig allting och en helt ny plot fick ersätta istället. Hur som helst så var slutet på trean en besvikelse enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 11, 2013 Anmäl Share Skrivet april 11, 2013 Zero no Tsukaima är baserad på en serie light novels skrivna av Yamaguchi Noboru Och nu har han avlidit, mindre än två år sedan han avslöjade att han hade fått cancer. Så bokserien är oavslutad: volym 20 av 22 är den senaste som gavs ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg