docster Skrivet juli 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 Vi har fått tag på några biljetter till konventet NärCon som hålls nu den 11 till 13 Augusti i Örebro. Svara bara på några enkla frågor så kan kanske du vinna en! Tävlingen är avslutad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Kom igen nu allihopa! Svara på frågan och skicka in svaren!! :D *Edit: Trött och blä = fel ordval. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Skicka in biljetter? :S Om man redan skulle ha betalt en biljett dit då? För det måste ju göras, när är tävlingen avslutad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Skicka in biljetter? :SOm man redan skulle ha betalt en biljett dit då? För det måste ju göras, när är tävlingen avslutad? Tävlingen är avslutad, vinnarna får svar ikväll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Det gick fort. Jag läste precis inlägget Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Det gick fort. Jag läste precis inlägget Ah sorry, vi var lite sent ute så vi ville snabba på det lite :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Det gick fort. Jag läste precis inlägget Det kommer att börja röra sig rätt mkt här på anime.se i framtiden så var säker på att ni inte missar några roliga events, tävlingar eller bra erbjudanden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Skulle vara kul att veta vilka som vann :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Skulle vara kul att veta vilka som vann :) Dreamchaser, Kakan och Zoulkeeper. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Neeeej, ja vann inte, ajja kanske lika bra det, kunde nog inte ta mig dit ändå, är inte ens säker på att ja gissa rätt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Gissa vem som är är glad och skuttar runt mitt i natten :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Grattis Zoulkeeper :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 3, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2006 Yosh!! :D Fan va kul!! *happy dance* Trodde aldrig att jag skulle vinna, har några kompisar som e sura på mig för att jag aldrig skaffa biljett till närcon..haha^^ weeeee jag är trött och lagom hyperglad :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japan-Jens Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Grattis grattis allihopa ^__^ För er som inte vann så kan ni trösta er med att föranmäla er till NärCon idag för det låga priset 100 kr :) Annars så ligger priset vid anmälan på plats på NärCon på endast 150 kr, inte dyrt det heller =) För er som vann, glöm inte att ta med er id-handling så ni kan visa att ni verkligen är den person som ni utger er för att vara när ni kommer till NärCons reception. Då ska allting gå så bra så bra :D Vi ses på NärCon 2006 om en vecka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dreamchaser Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Sjukt kul att jag vann, brukar aldrig vinna nått. Även roligt att äntligen få besöka tt konvent nått som jag aldrig besökt tidigare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg