PokaSorM Skrivet juli 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2006 Hej! Ok nu har jag och min lil syrra fasnat i en Mansion och vi kommer inte vidare vi är fast begrund av allt vatten där rummet vi kom ifrån är fyld vi har letat överlat. Vi har kollat på Mumien och vi har testat maskinen men iget hjälper... jag är orolig om vi måste börjaom för det finns ju 3 slut... Men var snäll och skriv allt ni vet om de stället vad vi ska göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet juli 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2006 Haunting Ground = Gamefaqs Här står allting om problemet, sök bara efter "Water" så kommer problemet fram snabbt. Gamefaqs, wii. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet juli 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 Länken fungerar inte för mig-.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file ... ound_a.txt Klistra in i din webläsare, lägg till ett mellanrum på slutet om det behövs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet juli 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 Tack sååå mycket jag tror vi kommer lägre då ^^ min lille syrra är helt galen i den även om hon är bara 12 år gammal så måste jag vara med henne så hon inte blir rädd men hon älskar skräck spel^^ men tack sååå mycket ^^ *Jättekram* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg