Pixelgamer Skrivet juli 26, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2006 Blev hastigt bestämt att jag ska till Göteborg i morron. Så jag tänkte passa på att fråga ifall någon har nåt tips var man ska ta sig innan Liseberg? Funderade på att kika in på SFBok som ligger när nån bro, eller? Vägbeskrvning tack? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 26, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2006 Funderade på att kika in på SFBok som ligger när nån bro, eller? Vägbeskrvning tack? http://hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?S ... =102242379 Där har du en vägbeskrivning :). Några andra attraktioner har jag ingen aning om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Infra Skrivet juli 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2006 Sätt dig i brunnsparken eller på avenyn och kolla på alla skönheter som går förbi bara. Mumma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg