grunt Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Undrar om man kunde få lite info om ungefär när fler delar utav sidan är färdiga. Ber inte om exakta datum men något hum kan man väl få? Sedan skulle det va kul med lite info om vad exakt de andra delarna kommer innehålla, butik säger ju iof sig självt, men det kan vara kul att veta vad som kommer säljas. Det samma gäller för download sektorn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Så som en som följt duke nukem forever, kan jag bara citera ett antal personer. Alla säger: When it's done. och det är det enda sanna svaret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 31, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2004 Jobbar på det men kan inte gå in närmare på när då jag nyss blev klar med en testserver att pröva ändringarna på först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 längtar efter nyheter (hmm sweet) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 jo det vore kul med lite sånt...men om det är en sida som är extremt efterlängtad och släpper den innnan den är helt klar kan man inte ha allt fixat. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Som jag skrev i en annan tråd, så har jag väl mycket med jobb och övrigt liv för tillfället. Det är under utveckling, men det går tvärr inte så fort som jag och alla andra skulle vilja. Jag hoppas kunna ha igång nyheter och butik i slutet av sommaren/början av hösten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg