flaskis Skrivet juli 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 Verkar komma en extra present med Half-Life episode 2 vid namn Portal. Det handlar i princip om att böja rummet runtomkring dig och lösa pussel på detta sätt (det är så jag har uppfattat det i alla fall). Svårt att beskriva, så jag presenterar denna häftiga video: Det där vill jag verkligen testa! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2006 Som en extra present med HL2:E2 säger du? Det där skulle ju lätt kunna säljas separat, för det verkar ju hur jävla fräckt som helst! =:-O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2006 Inte så het på fps-spel kanske, men det där verkade riktigt tufft! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2006 undrar hur länge nån på valve spelade Prey innan de beslutade att göra Portal XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2006 Glöm för gudskull inte att att de ska släppa team fortress samtidigt! Velat ha det spelet sedan slutet av 90-talet. undrar hur länge nån på valve spelade Prey innan de beslutade att göra Portal XD Hehe, påminde mycket om Preys portalsystem, speciellt när man såg sig själv gå genom portalen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juli 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2006 Verkar störthäftigt! :) Synd bara att jag alltid lyckas bli åksjuk av HL2. =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 1, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2006 VALVe har gjort en "Sony". Men det verkar bli döläckert i vilket fall som helst! :D Det kommer att ryka pengar på spel inom den närmsta framtiden känner jag. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg