Zeke Skrivet juli 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2006 Skit oxå nu har det hänt! Windows live messenger funkar inte.Vi har haft den förut men nu funkar den inte alls. Vi har försökt allt som windows säger att man ska göra men inget funkar ju..Nu vill jag ha hjälp av riktiga människor och inte av några "botar" Help me plz! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2006 Vad är det som inte funkar? Vilket Windows kör du? Fast jag är nog inte rät person att svaramed hjälp, är live messenger den nya? Jag har den gamla, funkar smärtfritt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Är det den där MSN betan? Inte så insatt, men om det är beta så vore det inte förvånande om det inte fungerar som det skall då och då. Kör själv med MSN 7.5 funkar perfekt. Kan du förklara vad ditt problem är? Kan du inte ansluta till servern/logga in? Eller något annat fel? Underlättar för de som kan hjälpa dig. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Live messenger är ingen beta längre... sen har du testat felsök-> reparera-> starta om, när det kommer upp en felmeddelande ruta? funkar oftast igen efter man har gjort det. annars meckar nisse och kristina med delar av/messenger eller så är det fel på din uppkoppling (högst osannolikt då du trots allt skrivit ett inlägg här.) f.ö. är det högst sannolikt att msn funkar igen när du läser detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet juli 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 Ja msn 8.0 har börjat fungera igen tack för hjälpen allihopa ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 För övrigt. En gång när jag installerade msn 7.5 så fungerade det inte. Jag satt i två dagar och testade en massa olika saker. Men sedan så såg jag att min klocka på datorn var inställd på fel år. Därför fungerade det inte. Det är ett tips om man inte får igång msn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet juli 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 Använd trillian, ett tips bara ;) Funkar felfritt. Man kan även använda icq,mirc,yahoo, msn och aim med det programmet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet juli 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 Vad är trillian? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 Ett program som hanterar massa olika chattsystem, tydligen hanterar det MSN, ICQ, AIM, IRC och Yahoo, inte för att jag själv kan programmet. Har för mig att jag kan ha haft det en liten stund för länge sen. Då hade jag också nåt som hette Miranda, rena skiten >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 zeke läste du inte mitt inlägg ? Jag skrev ju precis vad det va. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2006 Då hade jag också nåt som hette Miranda, rena skiten >_> Miranda IM är ju en av de absolut bästa chatklienterna till Windows. Väldigt nätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet augusti 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Jaha..men p.g.a alla problem som den ahde tog vi bort 8.0..för många problem.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg