docster Skrivet juli 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2006 De flesta har last.fm här antar jag? Ni som har det kan ju alltid joina våran lilla grupp: Last.fm - Anime.se. Alltid roligt att se vad folk lyssnar på :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2006 Ne, vad är det? Hehe ne da du slipper förklara, så lat är jag inte. (finns det en länk så) Hmm så man laddar ner det alltså? Så registreras allt man lyssnar på... Registreras filmklipp o sånt också? Men det verkar som en kul sak, ska nog skaffa ja ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2006 Ne, vad är det?Hehe ne da du slipper förklara, så lat är jag inte. (finns det en länk så) Hmm så man laddar ner det alltså? Så registreras allt man lyssnar på... Registreras filmklipp o sånt också? Men det verkar som en kul sak, ska nog skaffa ja ^^ Jag tror inte det registrerar filmklipp (du menar pr0n va? ;)). Bara lyssna som vanligt och sen registrerar den låtarna, riktigt roligt och man hittar massa annan bra musik genom rekommendationer man får. Hypperlig sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2006 Okej va bra da (: ( >_< ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2006 Jag är med nu! Märkte att jag var medlem på last.fm, hade glömt av det kontot xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Nu är jag med också ^^ edit: kakan var inte ledigt så jag fick använda fantasin :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rocky Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Gillar Last.fm, framförallt deras uppdatering. Var medlem där, under annat nick, när det hette Audioscrobbler. Mycket har hänt sedan dess! Dock förstår jag inte varför man har den lilla kontrollpanelen som man kan ladda ner. Men men iaf, jag har joinat gruppen nu! (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Yikes, det var väl något halvår sedan jag använde last.fm senast, och då inte särskilt flitigt. Rotade fram kontot och tankade Audioscrobbler-pluginen igen, så... joinat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rocky Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Det som är så synd med "den nya sidan" är att den går sjukt långsamt, iaf för mig. Går den lika segt för er? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Ja, väldigt segt faktiskt. En del requests timar t.o.m. ut och ger mig bara en blank sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Jo först gick den riktigt långsamt, fick uppdatera ibland för att se hela sidan (kom bara upp delar) Men nu funkar det bra för mig iaf. Ska strax fixa det, men är det bara et tlitet plugin till Winamp man behöver? eller ett program till? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 håller med er angående sidan den är seg som fan ..jag kunde knappt komma in .. men efter mkt om och men så gick jag med i anime.se gruppen heter samma sak som här .dvs dinskugga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 funkar det till foobar 2000? isf kanske ja också är medå joinar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rocky Skrivet juli 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2006 Ska strax fixa det, men är det bara et tlitet plugin till Winamp man behöver? eller ett program till? Innan behövde man bara ett plug-in. Men nu behöver man nog programmet. Tycker det är synd att deras uppdateringar, på vad man lyssnar på, inte fungerar riktigt. Man har ju blivit beroende av sidan, och när allt inte fungerar som det ska så blir man ju ledsen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Gått med också :) Min sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 6, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2006 Nu är jag också med, http://www.last.fm/user/Zaphix/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2006 Nu är jag också med, http://www.last.fm/user/Zaphix/ Nice! Jean-Luc Picard :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 6, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2006 Självklart, Star Trek ftw! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 8, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2006 Bah! Trekkie :P *hoppas att han inte blir ihjälslagen av eventuella Star Trek-fans* Star Wars för hela slanten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet oktober 13, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2006 Nu är jag också med :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 13, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2006 Nu är även jag med. http://www.last.fm/user/Mittermeyer/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 30, 2006 Anmäl Share Skrivet november 30, 2006 Hoppade in även jag med. Har min egna användare just här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 I'm inside! Finns just här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Jag är med~ :) Arekusu616. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg