Rejected Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 En del säger att det är svårt att hitta info om japansk kultur. Jag skulle bara säga att det inte är det, ( trotts titta här trotts). Jag har hittats massor på internet om seden ,filosofi, högtider och så vidare. Jag tror att födommar och tolkningen hus sökaren begränsar vad ni hittar. det svåraste tycker jag är tänka sig in i allt info. Bara man orkar så fattar man hår dokumänter. Allting är inte buddhism eller shinto eller manga. Har dock allting på en annan dator, host! detta är inte en ursäkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 Bara man orkar så fattar man hår dokumänter. ??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 Det måste vara en bot. Ingen människa kan slänga ihop ord så totalt godtyckligt, utan minsta tillstymmelse till innehåll. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 Bara man orkar så fattar man hår dokumänter. ??? Hårddokumentär? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 hus sökaren? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 hus sökaren?Vad förstår du inte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Ska nog vara "hos sökaren" så verkar det stämma. Men "Bara man orkar så fattar man hår dokumänter." får du ta och förklara Rejected. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg