Rejected Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 Det här en av de bästa. Har bara första numret men det är lika bra som anime. Här är min kritik. bra att det är annorlunda story och liknade story som anime för man vill inte läsa allt igen. Mangan är ännu mera komisk mer stripp liknande och mer om personerna vilket jag tycker är ovanligt för manga. Animer har ju mer skådespeleri och söta röster & sådant men eftersom man ser mer om skolan och hur Chidori och Sosuke tänker så överväger det känslosamma i animen uttrycken när Chidori slår Sosuke dessutom så slår Chidori Sosuke fler gånger i mangan. Animen är inte lika roligt utflippad. Animen är ju ändå super den är söt och action fyld och mycket mera långsam humor. Animen har mer om känslan, realismen och ja film liknande. Dock tråkigt att den är svart vit eftersom Chidori är så färgran. Jag är ganska chockad över tempo som animen har jämfört med den nästa tunga animen. Animen borde vara i Techi Muyos tempo för att bli mer som FMP manga. Jag vet att det låter tragisk men animen är nästan drama. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Enligt Adlibris så kommer Full metal panic ut på svenska denna månaden. Det är bara att hoppas på att det stämmer. Jag hittar ingen information på Mangismos hemsida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Hmm... undrar om det är riktiga Full Metal Panic! eller om det är mangan det där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Hmm... undrar om det är riktiga Full Metal Panic! eller om det är mangan det där. enligt mangismo:s forum rör de sig om en 9 volymer lång manga. men samtidigt står där att den skulle kommit ut i november (förra året dvs)... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Hmm... undrar om det är riktiga Full Metal Panic! eller om det är mangan det där. enligt mangismo:s forum rör de sig om en 9 volymer lång manga. men samtidigt står där att den skulle kommit ut i november (förra året dvs)... Men Mangismo gick ju i konkurs och det är nu Egmont som ska ta över Mangismos titlar. Alltså är det inte konstigt att den inte kom ut då och man kan inte heller försöka hitta uppdaterad information om den där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 15, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2008 Hmm... undrar om det är riktiga Full Metal Panic! eller om det är mangan det där. enligt mangismo:s forum rör de sig om en 9 volymer lång manga. men samtidigt står där att den skulle kommit ut i november (förra året dvs)... Hmm... undrar om det är Sigma? Edit: Eller nej, om det rör sig om 9 volymer så lär det vara mangan med samma namn som den riktiga serien. Det är heller inte Gatoh som ligger bakom Sigma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet juni 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2008 som jag förstår det består sigma av 7 volymer men är det en manga version av the second raid? eller fortsätter den efter där serien slutar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg