Kamaru Skrivet juli 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 Hej, vi söker manga artister för att rita till en serie vi har kommit på ( vi har storyn ) . Serien heter Kamaru. Mer info kommer om ni kontaktar. Det ska ritas som Screentone. Jag betalar efter en manga episod (15 sidor) 6000 kr. Kontakta : mocsa_84@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamaru Skrivet juli 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 Om man är riktig bra kan man få mera betalt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet juli 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 ojj... synd att man är så kass :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamaru Skrivet juli 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 vad menar du :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 Nu kan jag inte säga om de är intresserade men det finns flera personer här med fin talang och som använder screentones. Japs, Zaffe, Paddan Är de jag kommer på just nu, om jag nu inte missförstår uttrycket screentones :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juli 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 "Screentones" är vad man på svenska brukar kalla "raster". De vanligaste är punktraster och linjeraster, men det finns en uppsjö av olika sorter. Används för att ge grånyanser trots att trycket bara är svart-vitt. Mycket vanligt i svart-vita serier, från gamla hederliga Fantomen till modern manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 tack för att du föreslog mig Docster =P synd att man är så upptagen med annat tecknarrelaterat, men det är väldigt frestande med 6000kr för 15 sidor. men jag antar att efter 15sidor vill du fortsätta på storyn med 15sidor till, osv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet juli 11, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2006 6 lakan de ä en rejäl summa de, låter intresant, men sen ä de så vad ä de för still ni ä ute efter o kvaliteen o var ska denna publiseras? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet juli 12, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2006 Jag är jävligt intresserad xD Harru msn? så kan man ju visa vad man går för. : P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamaru Skrivet juli 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2006 Japp har msn Dacidlolbarn mocsa_84@hotmail.com adda mej dit, Zaffe Ja det beror på om du jobbar för oss ens :D,b8q ok tack för infon :)), Docster ok skall kolla :)). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet juli 12, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2006 Har addat dig ; ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamaru Skrivet juli 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2006 Ge din msn adress s[ addar jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 Bara jag som får intrycket att detta bara är en bluff? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamaru Skrivet juli 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 LOOOL det här en bluff hah nä det är det inte :DDDD huru gammal är du riktigt 12? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 LOOOL det här en bluff hah nä det är det inte :DDDD huru gammal är du riktigt 12? Han lär ju inte tro på dig när du skriver så där, gör oss en tjänst genom att titta genom dina inlägg och korrigerar dina grammatiska/stavfel innan du postar dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamaru Skrivet juli 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 jaa jag är inte bra på och stava på svenska tyvär för har bott i italy 12 år och i finland 4 :) så det är vell ganska bra att har lärt sej svenska i 1 och en halv år ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 jaa jag är inte bra på och stava på svenska tyvär för har bott i italy 12 år och i finland 4 :) så det är vell ganska bra att har lärt sej svenska i 1 och en halv år ? Sannerligen, hur som helst: Dra upp nivån på samtalen en bit om någon ifrågasätter trådens innehåll så är det verkligen inte rätt tillväga att kalla honom 12 år. Är det inte bättre att vara seriös och visa motsatsen? Aja nu ska jag inte stjäla din tråd mer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 Mm,.. kan faktiskt vara en bluff ja komm med i deras team men inget var organiserat asså tror inte dom har laggt ner så mkt tid på nånting... Så ja orkade inte sket i det ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamaru Skrivet juli 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 alltså vi har allt organisärat men vi tyckte inte riktigt om din manga style, sorry ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamaru Skrivet juli 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 sorry.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 lmao .... Du sa ju welcom o sa att jag skulle va med. sän så säjer jag att ja inte tycker de värkar så bra o att ja tror ja drar så sa du nej nej snälla vi behöver dig.... Du behöver alltså inte bli arg bara för att ja lämnade lr iallafall inte ljuga.. Och varför sa du inte det innan jag lämnade er da? När ni gav mig uppgifter om att ja skulle rita de 4a karraktärerna så ståg det inte hur gamla dom var och inte heller hur långa de var. Bara lite grann hur dom såg ut. Såpas bra engelska förstod jag(Det stog på engelska). //lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamaru Skrivet juli 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 jag ljuger inte jag trodde att vi behöver dejs en kommer Jessica och segä att vi har funnit bettre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 okej säj de då ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet juli 14, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2006 Verka finna er tecknare ja va no tur nog inte fråga för ja har job men så ä ja inte av manga still utan mer heavy metal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juli 14, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2006 För att locka fler tecknare så kanske man borde lägga fram mer information på bordet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg