tetsuo-shima Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Betvivlar att dem ska börja sända Naruto i Sverige än. ja det tar väl ett tag till ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Skulle tippa på när den börjar bli licenserad osv... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 ja det gör det nog. men vad tror ni det blir då? Sailormoon har ju gått och pockemon har jag inte sett på länge. beyblade går väl på 3:an eller nåt sånt så det kanske blir nåt vettigt i sommar. hoppas det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 ja det gör det nog.men vad tror ni det blir då? Sailormoon har ju gått och pockemon har jag inte sett på länge. beyblade går väl på 3:an eller nåt sånt så det kanske blir nåt vettigt i sommar. hoppas det :D går inte beyblade på cartoon network går nån anime serie där som heter så tror jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 jag såg på text-tv att dom ska sända en anime serie på TV4 i sommar men jag vet inte vilken.förmodligen blir det väl sailor moon eller nåt sånt :( hoppas bara inte att det är bey blade eller pockemon... men visst vore det coolt om dom kunde få till nån bra serie :] det var Yu-gi-go (vet ej hur det stavas...) som de ska visa... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 ok har hört det förr...men vet inte vad det är kanske nån som vill berätta (?) har för mig att det har nåt med kort att göra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Full-Metal-Maniac Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Är det sant??? Shit jag måste skaffa Cartoon... Jag är tokig i de... bästa Animen jag sett Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Håller med men, är det bekräftat att dom skall visa den ännu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fish cake Skrivet juni 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 om någon hittade cartoon networks kundtjänst mejlen så kunde vi få reda på hur det ligger till igentligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg