JockeII Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Snubben på Valkyrie Profile's framsida har allt sina likheter med Griffith från Berserk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Featuring Bouncin' Boobs Technology = The shit XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Håller me Dread om Guild Wars: Factions omslaget ser riktigt fint ut;D Sen tycker jag detta ser nice ut också även om jag inte gillar Xbox 360 så mycket men de va ju omslagen det gällde:): Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 JP tänkte på exakt samma när jag jag såg tråden :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omaka Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Gears of War. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Gears of War. de va jäkla vilket pungskydd snubben på framsidan i mitten hade^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Gears of War. de va jäkla vilket pungskydd snubben på framsidan i mitten hade^^ Med all rätt, Gears of War har de manligaste män jag någonsin har stött på i ett spel. På riktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Med all rätt, Gears of War har de manligaste män jag någonsin har stött på i ett spel. På riktigt. Instämmer till 100%. Men det känns inte manligt på ett fånigt sätt, utan precis sådär snyggt utfört så att man bara kan njuta av all manlighet som spelet dryper utav. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg