ebba Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 nu e de inte direkt nån ny bild, men har precis uppdaterat min hemsida med en ny layout av egen bild iaf :> o har lagt upp nåra nya skisser där oxå iofs som ni gärna får kika in ;) första gången jag seriöst försöker mej på nån slags hemsidelayout, så skulle gärna vilja höra va som tycks :> w w w . s t i c k s & j a m . c o m Shizara 7/8 Sci-fi/fantasy alv 25/7 [sin - Färg 25/5 Random char 21/7 Sin 10/7 Ihrana 6/7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Tycker verkligen om den, skulle gärna vilja se den färdig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Jupp den var cool! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 Snälla, gör klart! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juli 11, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2006 wow, smexey ^^ hehe, pistolen i vänster hand ser skumm ut. (som du säkert vet). tycker det var ballt dock ;D mycket fin anatomi.. *avundsjuk* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 12, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2006 fruktansvärt snyggt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juli 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 24, 2006 bump Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2006 Jag...dyrkar dig .__. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2006 Snyggt färglaggt Ebba, Sin är väldigt fin. Du har väldigt intressant design på dina karaktärer. T.ex. Adios/Random Char är väldigt...annorlunda :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2006 Jag älskar designen svärdet i adios-bilden! Helt underbar :D Svärden i alv-bilden är riktigt najs de med, men personligen tycker jag att öronen blev för långa. De ser så ömtåliga ut när de är så långa och smala. Självklart blev alla bilder jäkligt snygga som vanligt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2006 Sci-fi/fantasy alv: Alltid coolt med de ett sånt där visir på ena ögat! Sin-Färg: Wow, så otroligt het! Random Char: Gillar verkligen attityden som karaktären utstrålar. Det finns mycket personlighet gömt där, jag tycker du ska utveckla henne! Hon ser ut som en pirat i framtiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Svärden i alv-bilden är riktigt najs de med, men personligen tycker jag att öronen blev för långa. De ser så ömtåliga ut när de är så långa och smala. själv tycker jag väldigt mycket om långa smala öron, kanske ser dom ömtåliga ut, men dom behöver ju inte vara de :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 bump Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 7, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2006 Jag gillar den, förutom att blodet ser lite mer ut som hår ^^ Dessutom, jag kanske inte förstår nu men, rinner blodet uppför på hennes vänstra arm? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 8, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2006 Oh my, nudity :D ja, blod klumpar ihop sig om det rinner på hud, men bilden var riktigt snygg ändå ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 bump Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 18, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 Det är bra att bara få upp en hemsida tycker jag, och det funkar fint som ett ställe att lägga upp bilder på. Funkar bra i både IE och Firefox, så när som på copyright-texten som blir misshandlad i IE. Sen kan man ju såklart skita i ramar, som jag personligen hatar :P och använda sig lite mer av css ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet augusti 18, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 Finemang hemsida! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg