RockmanZero Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Ghost in the shell å Ninja scroll....Vadå...finns det nåt annat som går att mätas med dessa mästerverk?? Tillåt mig småle, men det jag tycker att det mesta är bättre än de där två. Ninja Scroll har jag sett hela, och jag tyckte inte om den. Ghost in the Shell tyckte jag var så dålig att jag inte ens ville se klart den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Ghost in the shell å Ninja scroll....Vadå...finns det nåt annat som går att mätas med dessa mästerverk?? Tillåt mig småle, men det jag tycker att det mesta är bättre än de där två. Ninja Scroll har jag sett hela, och jag tyckte inte om den. Ghost in the Shell tyckte jag var så dålig att jag inte ens ville se klart den. ... Ghost in the shell är bra..Men ett mästerverk!? Skulle inte tro det.. Men Ninjascroll.. *shrugs* den bör låsas in i en blykista och begravas på i atlantens havsbotten.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Smaken är oliak vet ni. Det där som du gjorde Rockman var nästan lite hånfullt... Men, men... Vet att jag själv gör så. Råkar bara vara på ett bara humör just nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 Skulle gärna säga NGE då det är en av få serier som verkligen lämnat ett intryck men förstaplatsen måste ändå gå till RahXephon för tillfället. Fastnade verkligen helt för RahXephon (inte så konstigt då den i mångt och mycket liknar NGE förskräckligt mycket). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 Jag vill säga Neon Genesis Evangelion men den är så förbannat destruktiv, så dramatisk. Den är den animé som lämnat det största intrycket efter sig. Men bäst är nog Cowboy Bebop, Love Hina och/eller NGE (går inte att säga EN bra) Sämst är nog Blood - the last vampire (jag har inte sett så många dåliga) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 Jag vill säga Neon Genesis Evangelion men den är så förbannat destruktiv, så dramatisk. Det behöver väl inte vara något negativt? :| Själv föredrar jag deppdrama mest Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 Den bästa e Full Metal Panic Och den sämsta är nog sailor moon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Sämst är nog Blood - the last vampire (jag har inte sett så många dåliga) Oj, hade glömt den eftersom den suger så hårt. Visst det är sjyssta scener ibland, men den är så otroligt själlös... :> *Nu svara jag på denna tråd iaf då >:) * Bäst: Berserk, NGE, KGNE, FMwS, HxH....?.... BLÄ JAG KAN INTE. Har svårt att sätta en anime på första plattsen asså. Nä, nu har jag tänkt ett tag också. Det går fan inte. Sämst: Som sagt, Blood - The last Vampire. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Bäst: Vandread, Rouroni Kensin och framförallt FMA. Även Naruto ser jag som en höjdare. Sämst: Gillade inte Love Hina animen(tyckte mangan var bättre), hatar den dock inte, ogillar är ett bättre ord. Fritt fram för verbal misshandel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Jag vill säga Neon Genesis Evangelion men den är så förbannat destruktiv, så dramatisk. Det behöver väl inte vara något negativt? :| Själv föredrar jag deppdrama mest :) Jag föredrar glad anime, men Evangelion är fruktansvärt bra, den ska vara destruktiv. Jag menade inte att det var dåligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Den bästa e Full Metal PanicOch den sämsta är nog sailor moon Men åh, det bästa som finns är ju att gå upp tidigt som zlatan på morgonen, vara bakis som fan, ta en kopp kaffe och en cigg och damptitta på Sailor moon ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paizuri Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 De bästa serierna är ju lugnt Cool devices, Imotto Juice, Teachers Pet. Urotsukidoji: The Legend Of The Overfiend måste nog va den bästa filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Favoritanimen är nog Dragonball (första delen), toaletthumor fur alle och bananklasar till hår! Hatanime? Jag hatar ingenting. Jag tycker sämre om vissa saker tex Shadow Skill: The Movie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 just nu gillar jag Naruto grymt mycket! :D (har gjort det ett tag) den jag gillar minst är nog kiddy Grade. gillar den inte alls, stör mig extra mycket på hennes "Tadah" som hon säger hela tiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Försöker nu hitta naruto för den verkar intresant :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Just nu så är det Takeshi Konomis the Prince of Tennis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Gravitation, den har allt en superanime ska ha! (ink. shounen ai XD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Just nu är Genshiken på god väg att bli en favorit om den fortsätter vara såhär bra =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Bäst: Naruto inte långt efter Berserk och chobits sämst: Digimon och sailer moon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elric Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 FMA,Naruto,Berserk,Bleach m.m jag har ingen direkt favorit Hatanime? hmm jag har ingen...iaf inte som jag kan komma på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 G-taste är mysig med X3~ men det är iof en hentai. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Naruto är min favorit, den jag gillar minst är nog...Kiddy Grade. OBS! Man kan inte "hata" Anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryoko Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Bästa jag sett e Tenchi Muyo! OVA + filmerna...mumsi... Fast Neon Genesis ligger hack i häl... 3e plats....hmm....Naruto då...lite småless nu dock :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg