Vevve Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 Konnichiwa! Vilken är din favoritanime (?) Vilken är din hatanime (?) Svara! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 Finns en liknande tråd här: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=270 Favvo-anime: Hunter x Hunter Hat-anime: Excel-Saga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 Favorit anime: Evangelion Hat anime: Hatar ingen anime direkt men ogillar Orphen serien förutom en amerikansk serie som går på helgmorgnarna på kanal 5 eller tv3 (vill inte komma ihåg namnet) som ska försöka vara likt anime (t.e.x sånna vatten droppar när dem tycker nått e pinsamt) men ändå sjukt amerikanskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 Fortsätt gärna i den andra tråden, sök före du skriver... som vanligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mictian Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 Den bästa ja sett är helt klart X/1999, fast jag tyckte inte filmen var särskilt bra... Sämst hmm... Fruits Basket får det bli... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 Den bästa är Love Hina Den sämsta är Grappler Baki Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 Ashita no Joe, Hajime no Ippo, Gen - pojken från Hiroshima, Miyuki, Great Teacher Onizuka... Jag har tyvärr ingen universal favorit. Skulle vara någon klassisk anime, vilket jag har sett alldeles för lite av. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 hmm gen - pojken från hiroshima finns alltså som anime? farsan har den som manga, det är det enda jag sett av den, har å andra sidan inte sökt efter den som anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 NGE är väl den bästa, tillsammans med FLCL och kanske kommer Gantz! in på ett hörn Helt klart sämsta jag sett är GTO... Tål kritik ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 29, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2004 hmm gen - pojken från hiroshima finns alltså som anime? farsan har den som manga, det är det enda jag sett av den, har å andra sidan inte sökt efter den som anime. Jajamen! Den finns som anime. Licenserad i USA är den också. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fish cake Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 NGE är väl den bästa, tillsammans med FLCL och kanske kommer Gantz! in på ett hörnHelt klart sämsta jag sett är GTO... Tål kritik ;) bara undrar hur många delar av gto har du sett? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Konnichiwa! Vilken är din favoritanime :?: Vilken är din hatanime :?: Svara! Inte så bra att beodra folk till att svra. Min favorit just nu med bred marginal är Full Metal Alchemist... Min hatnime just nu är Haibane Remni Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Min hatnime just nu är Haibane Remni Inte mycket för den lugna stilla vardalgiga animen eller? Synd för dig. Själv tycker jag haibane renmi är riktigt skön. Evangelion är ju en klar favorit men annars gillar jag akira och ghost in the shell jäkligt mycket. Hat... Har inte sett något som jag tyckt varit så dåligt att jag säga att jag hatar det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Har massor av favoriter... kan inte välja en men, några av favoriterna är: Trugun, Berserk samt HxH något jag direkt avskyr finns nog inte men jag e inte så förtjust i Baku (Shadow Skill verkar lite tam oxå men har inte sett så mycket av den så inget ont om den... inte ännu iallafall) MvH / Pale Shade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Inte mycket för den lugna stilla vardalgiga animen eller? Jag är snarare INGET för ointressanta Animes som Haibane. Trots det så har jag sett alla. Men en annan sak, jag hatar den inte. Jag vet vad hata är, men förfrågan var "hatanime" men jag tog det som. "den-anime-du-ogillar-som-mest" istället. Och Haibane RÅKADE platsa där. Till och med pedo seriern AZU BABY förkortar jag den till är bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Tycker inte att folk ska svara mer på denna tråd. Jag vet att de flesta som redan svarat här har svarat i den andra tråden också =) Lås den här eller ngt. *Blev sugen på att skriva vad jag gillar men MÅSTE HÅLLA MIG :P* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Inte mycket för den lugna stilla vardalgiga animen eller? Jag är snarare INGET för ointressanta Animes som Haibane. Trots det så har jag sett alla. Men en annan sak, jag hatar den inte. Jag vet vad hata är, men förfrågan var "hatanime" men jag tog det som. "den-anime-du-ogillar-som-mest" istället. Och Haibane RÅKADE platsa där. Till och med pedo seriern AZU BABY förkortar jag den till är bättre. Tycka får man göra fritt men jag gilla den. Den var rätt mysig, en mysanime... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Trigun,NEG,Berserk,m.m har ingen favorit direkt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Tycka får man göra fritt men jag gilla den. Den var rätt mysig, en mysanime... Heh, mysko att inte Rockman gillade den heller. Jag måste nog tvinga han att se hela.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Herid, anta att ingen i hela världen gillar den förutom jag, kan man då även anta att den är skapt för mig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 30, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2004 Alla dessa val. Gundam Victory och Evangelion tävlar hårt om första platsen. Ena dagen lutar jag åt den ena den andra dagen åt den andra. Får bli Gundam Victory idag för den visar vad krig egentligen är. Ang. Haibane: Jag gillar Haibane för att den är långsam och en lugn anime. Den är helt enkelt mysko och sådana serier älskar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet maj 31, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2004 Har 2 favoriter, Gungrave och Gundam Seed. Älskar just dessa 2 är för att det allvarliga går rakt igenom, vilket många har misslyckats med. Avskyr: Shinkon Gattai Godannar och något annat (glömde precis det) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everski Skrivet maj 31, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2004 Hat-anime: Excel-Saga Nästan så jag borde leta upp dig och brutalt mörda dig för det där! >:) ... Bäst: ..? Så många, så olika. Sämst: Demon City Shinjuku, eller vad den nu hette. Somnade när jag såg på den, mitt på dagen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 31, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2004 Herid, anta att ingen i hela världen gillar den förutom jag, kan man då även anta att den är skapt för mig? Grunt, det borde nog stämma... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isamu Dyson Skrivet juni 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2004 Ghost in the shell å Ninja scroll....Vadå...finns det nåt annat som går att mätas med dessa mästerverk?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg