Aizu-sama Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Sommarn drar på för fullt! Vad har ni för er egentligen? Själv sitter jag här och gråter över solbrännan jag drog på mig... helt röd! Som en jäkla korv ju... :( Nån som har nåt kul på gång då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Nej jag är alldeles lagom solbränd ^^ Fast jag har inga kompisar o vara med ju =( Så jag ahr haft lite tråkigt de senaste dagarna actually, ingen som känner för att spela lite minigolf? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2006 Tyvärr, bor inte i örebro. Jag har absolut inga planer över vad jag ska göra hela sommaren så jag sitter här och sover på våran terass eller gör något annat tråkigt under tiden. Har en trevlig arbetarsolbränna också xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rocky Skrivet juli 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2006 Här ska det jobbas! Teckna, teckna och jobba lite! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juli 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2006 Har varit ute på sjön några gånger, vaxat bilen och gjort annat nyttigt arbete utomhus. I morgon ska jag ner till släkten i Tyskland. Ska bli 30-35 grader där under de närmaste dagarna. Budget tropiksemester. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lysse Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Hela mitt hus har förvandlats till en bastu, så jag försöker bada i havet så mkt som möjligt för att inte förångas. D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Själv ska man jobba vecka 28,29,30 och 32(reser bort vecka 31, semesterersättning iallafall :P) och sen är sommarlovet slut ;) Tjänar gott med pengar iallafall och har ju varit ledig hela lovet innan så jag ska väl inte klaga alltför mycket :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Semester from idag till och med vecka 30, så vi ses väl på beachen eller nått. peace Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg