ebba Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 som några kanske vet har jag numera en hemsida med mina bilder, och har nyss fixat en .com adress och vill gärna ha en lite snyggare banner. Designa banners o liknande är inget jag är så vidare bra på, så om det finns nån här som skulle vara intresserad att hjälpa mej med det skulle det uppskattas :) kan tyvärr bara erbjuda att rita en valfri bild åt den som gör en banner som passar mej/min sida bäst. till bannern så får bara bilder av mej (som finns på hemsidan) användas, vill inte gärna ha nån bild på nån random anime/manga till en banner åt min sida ^^;; deadline 1 augusti...har förhoppningsvis ny design åt sidan då >_<;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2006 Hur stor ska bannern vara? Vilka färger? Vad ska det stå på den? EDIT: Typ en sådan här? Eller menar du en bild du ska ha i sidhuvudet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juli 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 visste väl ja glömt nåt >_< typ den här storleken http://sticksandjam.com/bilder/logga2.jpg lr 468x60 lr 638x75... banner som jag kommer använda som typ logga då ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2006 Smulade ihop en den här Något i den stilen du vill ha? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juli 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 23, 2006 den va riktigt najs, men gillade inte riktigt fonten på den ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg