Hellis Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Klicka här för filmklipp transformers= the shit Film... De gör en film av det Några tankar om det hela? Onödigt lång länk som förvrängde sidans layout, gjorde den lite bättre åt dig. //Denny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Häftigt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Lång länk= the shit? Säker på att det är en film och inte ett hemmaprojekt i nån 3D-redigerare? Tycker slutbilden tyder på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Att det kommer en live action film av Transformers har jag vetat i ungefär två år så för mig är det ingen nyhet Men sant är det! (att en film kommer, nån gång under 2007 ska den ha premiär). Kolla gärna in den mysiga trailern (teasern?) på den officiella hemsidan: http://www.transformersmovie.com/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 voíla EDIT: Sidan hängde sig för mig... =/ EDIT2: Nej det gjorde den inte tydligen, men allting är comming soon och där är ingen trailer att ladda hem på hemsidan. (som är officiell) EDIT3: fansite med nedräkning till premiären. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 "Watch the exclusive announcement now" Totalmissat den Dread? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 den började funka efter att ja skrivit inlägget, läste på animenewsnetwork ida att trailern var online, läste även på ett annat forum att trailern varit uppe innan, men sen lagts undan igen... innan när jag kolla igår så var det bara "navigate" uppe i högra hörnet och det stod "coming soon" på alla utom "register". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Jag tror ni har fel allihopa, känns som om världen kommer upphöra om 24 dagar. peace Michael Bay, intressant. Flopp eller Plopp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juli 2, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2006 Klicka här för filmklipp transformers= the shit Film... De gör en film av det Några tankar om det hela? Onödigt lång länk som förvrängde sidans layout, gjorde den lite bättre åt dig. //Denny det där klippet är en privatperson som har gjort ..har dykt upp ca ett 10 olika 3d klipp med transformers nu som alla tror är från filmen ..men alla är från privatpersoner första Teaser trailern släpps den 4 juli .. och man kommer antagligen inte få se knappt nånting då filmen börjades spela in i Maj och har dom har knappast gjort så mkt på den .. då den har premiär om snart 1 år .. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 checka även IMDB, http://imdb.com/title/tt0418279/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 '-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Bara deras officiela hemsida tyder ju på att den kommer att släppas. Vem orkar fixa ett .com domän för att skoja lite? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 20, 2006 Anmäl Share Skrivet december 20, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=zZp75fWe-ss :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 20, 2006 Anmäl Share Skrivet december 20, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=zZp75fWe-ss :3 Necroposting!!111oneoneeleven Skämt åsido, grym trailer ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 20, 2006 Anmäl Share Skrivet december 20, 2006 Vadå, är trailern gammal? Jag håller mig inte à jour med den här filmen, så jag vet då inte. (Det var en bekant som skickade mig länken.) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 20, 2006 Anmäl Share Skrivet december 20, 2006 okej nåt man kan vänta på, Måste boka in mig den dan annars kommer ajg att glöma det :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Har själv inte sett den än, men vad tyckte ni andra som var på premiären igår? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Den var faktiskt riktigt bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Visst, den hade ett par cheezy kärleksscener här och var som stannade ned tempot och kändes lite malplacerade, och snurrande kamera använders allt för mycket. Men actionscenerna var fan i toppklass, grymt bra biljakt i början. Skådespeleriet var väll inget att hänga i julgranen, men man skall ta filmen för vad det är, en tribute till Transformers. Som sagt, mycket bättre än vad jag förväntat mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Den var faktiskt riktigt bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.Visst, den hade ett par cheezy kärleksscener här och var som stannade ned tempot och kändes lite malplacerade, och snurrande kamera använders allt för mycket. Men actionscenerna var fan i toppklass, grymt bra biljakt i början. Skådespeleriet var väll inget att hänga i julgranen, men man skall ta filmen för vad det är, en tribute till Transformers. Som sagt, mycket bättre än vad jag förväntat mig. Håller helt kaltr med dig. Tyckte dock att vissa citat, t.ex. "Autobots, let's roll" känns lite "mesigt" eller vad man nu ska kalla det, men samtidigt så är det ju som sagt en tribute till Transformers. Och vad vore de utan "let's roll" och "more than meets the eye"? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 5, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2007 Den var faktiskt riktigt bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.Visst, den hade ett par cheezy kärleksscener här och var som stannade ned tempot och kändes lite malplacerade, och snurrande kamera använders allt för mycket. Men actionscenerna var fan i toppklass, grymt bra biljakt i början. Skådespeleriet var väll inget att hänga i julgranen, men man skall ta filmen för vad det är, en tribute till Transformers. Som sagt, mycket bättre än vad jag förväntat mig. Håller helt kaltr med dig. Tyckte dock att vissa citat, t.ex. "Autobots, let's roll" känns lite "mesigt" eller vad man nu ska kalla det, men samtidigt så är det ju som sagt en tribute till Transformers. Och vad vore de utan "let's roll" och "more than meets the eye"? ;) Stora delar av filmen var mesig, men stora delar av den var även bra. Tycker de kunde gjort den lite "mörkare", men då hade den nog inte klirrat in lika mycket pengar. Men jävlar va mycket bättre den hade blivit. Kul att få se John Turturro och Anthony Anderson på några små hörn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 Jag ska lätt se den:D Transformers FTW:D:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2007 ganska hyfsad faktiskt, grafiska delen var störtskön, storyn meh... godkänt, i det stora hela så är den ett måste för alla gamla Transformers nissar, för annat folk, tål den att skippas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2007 Den var faktiskt riktigt bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.Visst, den hade ett par cheezy kärleksscener här och var som stannade ned tempot och kändes lite malplacerade, och snurrande kamera använders allt för mycket. Men actionscenerna var fan i toppklass, grymt bra biljakt i början. Skådespeleriet var väll inget att hänga i julgranen, men man skall ta filmen för vad det är, en tribute till Transformers. Som sagt, mycket bättre än vad jag förväntat mig. Håller helt kaltr med dig. Tyckte dock att vissa citat, t.ex. "Autobots, let's roll" känns lite "mesigt" eller vad man nu ska kalla det, men samtidigt så är det ju som sagt en tribute till Transformers. Och vad vore de utan "let's roll" och "more than meets the eye"? ;) Autobots, let's roll var en av de bästa sakerna ju XD En gammal transformers galning som jag blev ju helt utom mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira san Skrivet juli 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2007 Den var faktiskt riktigt bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.Visst, den hade ett par cheezy kärleksscener här och var som stannade ned tempot och kändes lite malplacerade, och snurrande kamera använders allt för mycket. Men actionscenerna var fan i toppklass, grymt bra biljakt i början. Skådespeleriet var väll inget att hänga i julgranen, men man skall ta filmen för vad det är, en tribute till Transformers. Som sagt, mycket bättre än vad jag förväntat mig. Håller helt kaltr med dig. Tyckte dock att vissa citat, t.ex. "Autobots, let's roll" känns lite "mesigt" eller vad man nu ska kalla det, men samtidigt så är det ju som sagt en tribute till Transformers. Och vad vore de utan "let's roll" och "more than meets the eye"? ;) Autobots, let's roll var en av de bästa sakerna ju XD En gammal transformers galning som jag blev ju helt utom mig Samma här =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 8, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2007 Bros before hoes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg