Krunaldo Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 då kanske ni inte brytt er om bilen på ett specielt sätt men tänk om er dator dör? jag sörjde när min dog iaf... BLIXTEN TOG DEN :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 ...Du sörjde din dator? Tja ur ett perspektiv så är det förståeligt, den kosta massa pengar. Nu när jag tänker på det så tror jag nog att datorer har nån sorts medvetande, hur annars kan man förklara den genom tänkta mobbningen som min dator utsätter mig för? Hursomhelst Så beklagar jag ditt husdjurs bortgång Rockman Husdjur är som en del av ens familj så det känns oftast när de dör. Jag grät t.ex. när min katt dog, men det är en annan story. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Firewalker: Nej jag hade bara använt den i typ 5 år? Det var en sorlig tid... och det var inte för pengarna det var för mitt emotinella band med den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Firewalker: Nej jag hade bara använt den i typ 5 år? Det var en sorlig tid... och det var inte för pengarna det var för mitt emotinella band med den. Dude! Get a girlfriend.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2004 Firewalker: Nej jag hade bara använt den i typ 5 år? Det var en sorlig tid... och det var inte för pengarna det var för mitt emotinella band med den. Dude! Get a girlfriend.... Omöjligt av flera anledningar som jag inte vill tala om för de gör mig deppig. de är inte fysiska om ni undrar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2004 Tycker att ni borde starta en figt club.... Visst är våld kul, jag tryckte in en mums mums i pannan på en kompis till mig sedan flög han på mig och vi slogs tills vi blev särade, det var dumt. Jag höll ju på att vinna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 Heh! That's the spirit! Kill'em all!!! Fight Club vore kul, men man måste ju vara fler än en! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2004 Heh... Nästa gång du är stockholm... Sök upp mig >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Wahh! ni är ju ena riktiga gangsters! själv har jag bara min lillbrorsa att slå på, men det är inget kul...han börjar bara böla. Fight club huh? vad gör man där då? spöar varandra och den som vinner får allas fickpengar eller? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Hadde oxå en sköldpadda förr som dog (chuck) en Leopardsköldpadda! någon månad innan han dog var hans skal mjukare en en tenisboll utan luft! han hadde oxå nån sjukdom skulle jag tro! han var ju typ bara 3år, dom ska ju leva i typ 200 år lr nått! dyr var han oxå han kostade fan 3000 spänn! aja önskar att han fans kvar för han var häftig som fan! har fåglar nu, men dom är mest bara irriterande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Gangsters? En gangster är ju en person som förlitar sig pä ett välorganiserat gäng. Jag förlitar mig på migsjälv. Sedan Naruto... Se filmen Fight Club den är bra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 Fight club är en riktigt sjysst film. Ett kitet tips, om ni vill bråka med någon så finns det faktiskt inget bättre sätt än att trycka en mums mums på dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Gangsters ehh.. Jag är som Herid på den punkten, jag litar bara till mig själv.. Fight Club är riktigt bra om än lite skum-- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Heh, heh, heeeeeee.... Ja du Hellis... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Heh, heh, heeeeeee.... Ja du Hellis... Hellis..? Ok, getting wierd over here.... anar man lite blodtörst herid? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Vad? *Tittar upp från en sjävslaktat oxe med en massa blod runt käften* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Heh... Du kunde inte ha stekt den innan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Stekt? Neeeeh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Vi hade två vattensalamandrar förut när jag var liten, men jag dödade dem båda.. vet inte varför, jag kanske va lite knäpp när jag va mindre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg