ebba Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 blev en bild av litet annorlunda än vad jag vanligen gör, som jag ändå blev rätt nöjd med... Sniper girl ska ba orka gö klart den oxå -.-; -------- jao nu e den klar, lr den har vart de ett tag bara inte orkat lägga upp den på min server ännu... men här är hon iaf. med brister o obrister... färdig version Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Vill inte låta överdrivet kritisk men det känns som om dina figurer, speciellt denna, saknar ögonlock. ^^; Är det meningen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Vill inte låta överdrivet kritisk men det känns som om dina figurer, speciellt denna, saknar ögonlock. ^^; Är det meningen? jag är inte så mycket för detaljer, framförallt inte när det gäller ansiktet, så ja, det är med mening som jag gör dom utan ögonlock... ansikten just är vad jag själv ser som min största svaghet, så tyvärr lägger jag inte så mycket tid på det, vilekt jag egentligen borde kanske man tycker... men tja, jag e lat o för bekväm av mej själv för att orka jobba mej med saker som kommer att göra det tråkigt för mej att rita, nån dag när jag e på humör för det kanske jag försöker fokusera mer på ansikten -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 30, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2006 Ögonlocken går ju lätt att illustrera med ett par linjer intill näsryggen. Så lite kan göra så mycket. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Jag tycker att den är snygg, vill gärna se slutresultatet! Jag ser inget jag har att kritisera men sen så är ju inte jag så värst bra på att teckna och det har inte blivit nåt för min del då jag är för lat. Jag tycker att dina ansikten ser jättebra ut och jag har inga problem med att ögonlocken saknas, ser bara lite annorlunda ut (på ett positivt sätt enligt mig). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juli 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Jag tycker att den är snygg, vill gärna se slutresultatet! Jag ser inget jag har att kritisera men sen så är ju inte jag så värst bra på att teckna och det har inte blivit nåt för min del då jag är för lat. kritisera kan man ju göra även om man inte kan rita ^^ Jag tycker att dina ansikten ser jättebra ut och jag har inga problem med att ögonlocken saknas, ser bara lite annorlunda ut (på ett positivt sätt enligt mig). tackar o bugar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Jättefin, jag vill också kunna rita. Men jag tyckte bilden var för mörk, man såg henne inte ordentligt, antar att det var meningen, men ändå för mörk. Helst om man jämför med ansiktet som var ljust. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Jag tycker också att du skulle ha en lite ljusare bakgrund, och kanske med mera "saker" i mer än blå flammor. Jag tror att det kan göra bilden bättre. Annars var det en väldigt snygg bild. Gillar de blå ljusen och det enorma geväret :3 Gissar på att du fått lite inspiration från Blizzard. Det är ju inte helt olikt en Ghost. >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juli 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 2, 2006 Jag tycker också att du skulle ha en lite ljusare bakgrund, och kanske med mera "saker" i mer än blå flammor. Jag tror att det kan göra bilden bättre. Annars var det en väldigt snygg bild. Gillar de blå ljusen och det enorma geväret :3 Gissar på att du fått lite inspiration från Blizzard. Det är ju inte helt olikt en Ghost. >.> ghost? :S hon e inget spöke :O ( mind u jag spelar bara wow xD ) men själv vill jag ha mörk bild, och för mej är den inte så himla mörk...beror väl på ljus skärpan på din skärm..!? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 2, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2006 okej, jag syftade på Ghost från Starcraft så :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg