Skatan Milla Skrivet juni 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Click it like you mean it! En bild jag pysslade med igår kväll bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Gillar den lilla teddybjörnen, det ger det hela en surrealistisk känsla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Det såg så tomt ut innan jag lade dit något där så det fick bli en teddybjörn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Förutom att ena ögat sitter lite fel och att hennes handflata inte direkt tar i marken så ser det bra ut. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Stora svärd <3 Ser jättebra ut. Det enda jag kan se är ögat som nämndes innan. Keep up the good work Skatan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChaiN Skrivet augusti 12, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 12, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2006 Svärdets design är nog en smaksak, för jag älskar svärdet =) Bland de bättre bilder jag sett från dig faktiskt, gillar posen, håret, hennes uttryck och såklart svärdet! <3 Nallebjörnen var rolig och orginell ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg