ebba Skrivet juni 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 http://web.comhem.se/~u14601056/sticksa ... y_inks.jpg färdig o färglagd finnes på min hemsida ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Jäkligt snygg och jag gillar hennes skumma ben! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Får nästan lite Haruhara Haruko vibbar.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Får nästan lite Haruhara Haruko vibbar.. ^^ o de e? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 27, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 En karaktär från FLCL. (tjejen med gula vespan) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 En karaktär från FLCL. (tjejen med gula vespan) hört om men aldrig sett nåt utav det =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 GAH! Alla måste ha sett FLCL! ^^ furi kuri ftw! o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 furi kuri! Lätt bästa animen tycker jag : ) jätte rolig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 ok så alla gillar FLCL, vilekt blev lite off topic här... snälla gå läs http://jisuk.deviantart.com/journal/8302532/#journal no.1 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 ok så alla gillar FLCL, vilekt blev lite off topic här... snälla gå läs http://jisuk.deviantart.com/journal/8302532/#journal no.1 ;) point taken and duly noted. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Förresten så ska jag personligen påpeka att det inte känns som Haruhara. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Förresten så ska jag personligen påpeka att det inte känns som Haruhara. :| Personligen så tyckte jag att uppsynen som karaktären hade var lik Haruhara. Men den "gick förlorad" i den färglagda versionen på hemsidan, såg jag. Ah, nevermind. Jag tror det är bäst att sluta, annars kommer Ebba med ett jättevasst svärd.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Ah, nevermind. Jag tror det är bäst att sluta, annars kommer Ebba med ett jättevasst svärd.. *rawr* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg