Timotei Skrivet januari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 Började glo på Gantz igen då jag tappat serien ett tag men nu kommit in i den och tycker faktist den är bra. Sjukt mystisk serie med sköna karaktärer och jag gillar konceptet som serier har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 Men förklara ögat innan vi pratar andra serier! =P Gantz är dock <3 Och introlåten är också <3, fast jag gillade den inte först har jag för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 Men den här tråden är till för att skriva vilka serier man glor på för tillfället inte disskutera sånt, finns väl annan tråd för det? :P Började glo på Happy Lesson också idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 Idag var det fredag och det betydde Serial Experiments Lain och Magiflickstruppen Arus (Tweeny Witches). Läste även klart mangan av Det viktiga för en magiker (Someday's Dreamers) och insåg att jag måste se om den också. Den får ersätta Pretear som jag nyss avslutade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 Jag började för ett antal veckor sedan, för första gången på en herrans massa år, se om Neon Genesis Evangelion och den är ännu bättre än jag mindes den. Idag fick jag dessutom den sjätte skivan (platinum-utgåvan) i brevlådan, man tackar! Nästa vecka kommer den sista. Det här kommer bli bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slitzer Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Kollade nyss klart på Shuffle. Är det någon som vet någon liknande serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Kollade nyss klart på Shuffle. Är det någon som vet någon liknande serie? Shuffle! Memories? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Suzumiya Haruhi no Yuuutsu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Touch, Touch, Touch! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Har precis börjat se black lagoon och är uppe på ep 10, riktigt bra serie so far. Såg itne så mycket anime 2006, så har en del att ta igen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Tja, här kommer det då: Death Note Ah! My Goddess Tokyo Mew Mew Read Or Die X Onegai Teacher Lite för många nu på en gång dock, jag kunde bara inte hålla mig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Börjat glo på Happy Lesson nu också, jävligt rolig serie faktist. Smått galen också men inte så den spårar ut helt. Rätt gullig serie och har väl en okej story hittills. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Mai Otome, vill att serien skall bli allvarlig snart. Såg ikapp Code Geass igår också, grymt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFool Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Ser på ergo proxy efter flertal tips, hoppas den inte sviker mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Ojojojojojoj vad här ska ses anime under ledigheten nästa vecka! :D Planerar att dra 13 avsnitt per kväll, så antingen en kort serie på en kväll eller en längre på två kvällar! Har seriös utrymmeskris på hårddisken så jag måste börja beta av dom 200gb som jag inte sett än, för att inte tala om resten av utrymmet som är upptaget av serier som jag måste se om. Dom som står på prioritetslistan är dessa, säg gärna till om det är någon som inte är så överdrivet bra så jag ser någon annan istället: Air Ergo Proxy Gokujou Seitokai Gundam Seed Kono Minikuku mo Utsukushii Sekai Utawarerumono Vandread Sen är jag grymt sugen på att se om Gantz och Gungrave med. Så mycket att se, så lite tid. ;_; Edit: Just det ja! Mushishi ska jag se med, och troligtvis Desert Punk och Ebichu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Precis börjat se på Full Metal Panic! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 ska se Robotech the shadow chronicles om en liten stund tror jag... men det verkar som det inte är japanerna som gjort den, för hittar den inte på nån animelist sida =/ men bra verkar den trots sin engelska dubb (orginal språk?), Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Trinity Blood Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Nya Naruto, Bleach och Death Note var alla tre bra! Började se på Utawarerumono också, blev totalt fast. Så otroligt bra serie! Kan knappt vänta att få se vad som kommer hända nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2007 Började glo på Soukou no Strain idag och jag tycker den verkar jävligt bra! Sett 4 avsnitt än sålänge så har inte riktigt kommit in i det hela men av det jag har sett så är jag mycket imponerad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skybeck Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Jocke: Nya Naruto? Finns det redan att få tag i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Jocke: Nya Naruto? Finns det redan att få tag i? han menar alltså senaste... "nya" Naruto, dvs stage 2, börjar 15 februari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skybeck Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Ok, det ligger jag inte efter. Bra! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Idag så vart jag tvungen att börja titta på Shuffle Memories också, hörde lite om vad avsnitt 6 handlade om. Lite promobilder från avsnitt 6 intro Hitomi lolis <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Ok, Primula i kattdräkt = börjar kolla på Shuffle! Memories. Gillade inte första avsnittet, så jag avstod. Men om det ska vara på detta sätt så ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg