Pew Pew Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 har sett ett avsnitt så jag kan inte säga så mycket, tyvärr. kan säkert säga mer om några dar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Vad tycker du om Monster? Funderar på att se den, men tycker att storyn låter väl svag för att hålla igång 74 avsnitt. :/ Svag handling? Typ "hjärnkirurg räddar ett barn som visar sig vara yrkesmördare - tio år senare börjar han mörda igen, och det är upp till kirurgen som räddade honom att rätta sitt misstag"? Det är ganska mycket mer till historien än så. Serien följer flera huvudpersoner, och det är många hemligheter som ska fram i ljuset. Väldigt välskrivet. Om man gillar vad man har sett efter 7-10 avsnitt så kommer man säkert tycka om hela serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 har igång ganska många just nu ;) Busou Renkin Bleach Death Note Gray Man Crescent Love Asatte No Houkou Otome wa Boku ni Koi Shiteru Happiness Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto Mamoru-kun ni Megami no Shukufuku wo! pumpkin scissor Sumomomo Momomo Ghost hunt Night Head Genesis Kekkaishi Inukami Yamato Nadesico Shichihenge Ayakashi Ayashi Code Geass Soukou no Strain Shounen Onmyuoji Jigoku Shoujo Futakomori Gunparade Orchestra Saiunkoku Monogatari Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laserpistol Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 nyss kollat klart på berserkrekkomenderas starkt om nån inte har kollat det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colanarkomanen Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 har igång ganska många just nu ;) Busou Renkin Bleach Death Note Gray Man Crescent Love Asatte No Houkou Otome wa Boku ni Koi Shiteru Happiness Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto Mamoru-kun ni Megami no Shukufuku wo! pumpkin scissor Sumomomo Momomo Ghost hunt Night Head Genesis Kekkaishi Inukami Yamato Nadesico Shichihenge Ayakashi Ayashi Code Geass Soukou no Strain Shounen Onmyuoji Jigoku Shoujo Futakomori Gunparade Orchestra Saiunkoku Monogatari haha, de måste vara rätt jobbigt att ha så mycket att kolla på :P Visst har man själv haft ganska mycket att kolla på en gång i tiden, men de här är *går inte att beskriva med ord* ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Mahou Shoujo Lyrical Nanoha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Det var på tiden Skatan....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Det var på tiden Skatan....... Vik hädan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 Basilisk... hyffsad konstig första av snittet, men nu flyter den på rätt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Death Note, Ah! My Goddess, Elfen Lied Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Klar med Nanoha snart eller Skatan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 17, 2006 Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 One Piece och Gun X Sword gäller för mig nu. Dock är Gun X Sword snart slut. :( 5 avsnitt kvar o se typ. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 20, 2006 Anmäl Share Skrivet december 20, 2006 Basilisk.... VM i Overkill alltså... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 just nu black lagoon, Otome wa Boku ni Koishiteru(underbart rolig xD) och D.Gray man, men har ni några bra tipps så tippsa på:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Dags att uppdatera listan lite. Kanon (Kyoanis remake) Negima?! (Shafts remake) Ayu Mayu Theater Megadere (Mamoru-kun ni megami no shukufuku wo) Soukou no Strain Sumomomomomomo Otome wa nee sama(boku) ni koishiteru Happiness Gift Giniro no Olynsis Deathnote Asatte no houkou Dock så går sista avsnittet av Otoboku, Happiness, Gift, Giniro och Asakou den här veckan så listan kommer minska en hel del snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Ouran Host High School Club <3<3<3 Vet inte hur många månader det var sen jag kommit in i en anime så och sett så många avsnitt på raken. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Började med Honung och klöver. Den sägs ju vara bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Death Note Ah! My Goddess School Rumble S2 Dessa som ses just nu, har dock ett antal liggande som bara väääntar på mig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldan Skrivet december 21, 2006 Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Naruto Bleach One piece Black lagoon S2 Busou Renkin D Gray man Welcome to NHK Souten no ken Air gear Kiba Tsubasa Chronicle S2 Night Head Genesis De tre första har jag nog kollat längst på..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colanarkomanen Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Death NoteAh! My Goddess School Rumble S2 Dessa som ses just nu, har dock ett antal liggande som bara väääntar på mig :P haha låter frestande önskar ja skulle ha de så också ^^ Eller jag har ju några eps men dom har jag sätt klart vilket ögonblick som helst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Death NoteAh! My Goddess School Rumble S2 Dessa som ses just nu, har dock ett antal liggande som bara väääntar på mig :P haha låter frestande önskar ja skulle ha de så också ^^ Eller jag har ju några eps men dom har jag sätt klart vilket ögonblick som helst Men "fixa" hela serierna då! :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 ser på Karas The Prophecy just nu (3 avsnitt, 3 till kommer nånstans vid 07), nån som sett den? Riktigt snygg anime, förstår inte riktigt vad den handlar om men som sagt riktigt snygg =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Naruto Samurai Champloo (verkar inte så jätte bra, men har endå inget annat för mig så kan like gärna kolla) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dorlemir Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Varvar mellan Naruto, Bleach, Kiba och ska precis kolla på dom 2 sissta delarna av Guyver Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zackishe Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Ser på : Death note (Längtar varje vecka tills nya avsnitt) School rumble S1 (Inte fastnat, men det kommer väll) Hellsing (Snart klar, över feet) D.N Angel (Bara börjat, värkar bra) .. peace. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg