Blå Skrivet november 30, 2006 Anmäl Share Skrivet november 30, 2006 Ai Yori Aoshi, sett 7 avsnitt verkar som en lättsam serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Blood + Trigun ser om Ebichu Ping Pong club Death Note Bleach Naruto Golden Boy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colanarkomanen Skrivet december 2, 2006 Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 För tillfället tittar jag bara på: Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto Eureka Seven Black Blood Brothers Noein Death note hittar dock inte mer episoder av noein :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 Just nu ser jag på D.Gray-Man Bleach Busou Renkin Death Note Saiyuki Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto (började titta på den i natt ^^') Är egentligen för många att följa, samt att jag har en hel del serier som jag bara sett några avsnitt av som jag ändå skulle vilja se klart nångång, men just nu får dessa räcka (är egentligen redan för många ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
colanarkomanen Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto (började titta på den i natt ^^') Bra val >.< och följa flera animes på samma gång.... ja vet hur de är :P pain in the ass, näära men man vill see alla men de är svårt o bestämma sig för vad man vill se först ^^. Så du är inte ensam om de =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Gundam SEED Neon Genesis Evangelion Shadow Skill Shaman King Naruto Elfen Lied _____________________________________ *tror det var alla :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Höhö ser på Rome nu, inte en anime men så äääääckligt bra! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Höhö ser på Rome nu, inte en anime men så äääääckligt bra! :D :-O Jag ser också Rome nu. Inget jag har fastnat för än så länge dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Höhö ser på Rome nu, inte en anime men så äääääckligt bra! :D :O Jag ser också Rome nu. Inget jag har fastnat för än så länge dock. Hur kan man inte fastna. :O Förväntade mig inte alltför mycket när jag drog på den men blev totalt fast och swosch så hade 4 timmar passerat utan man märkte något. :P Men det kan delvis vara för att jag sett på lite väl mycket anime på senaste med så det var kul med omväxling. >_> Och på Fredag är det Eragon på premiären som gäller!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Hur kan man inte fastna. :O Personerna. Det finns ingen jag bryr mig om hur det går för. Fast Titus Pullo är ju rätt frän. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Precis börjat kolla på Jigoku Shoujo (TV) ,verkar kunna utvecklas till en bra serie B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Hur kan man inte fastna. :O Personerna. Det finns ingen jag bryr mig om hur det går för. Fast Titus Pullo är ju rätt frän. :> Hur mycket har du sett egentligen? '-' Såg precis 5 avsnitt till, skulle fan sett allihop om jag inte kände att jag borde sova. =P Så grymt spännande att se vad som ska hända näst och hur folk kommer reagera på överfallet av Sevilla. Jag tror att Atia=död nu iallafall, det honmonstret har prövat lyckan alltför länge. Kul med all historia man känner igen med, Sevilla, Octavia och Octavius, Cleopatra, Septimius och självklart personer som Brutus etc. Gillar verkligen historia och mytologi även fast jag inte är så insatt i det. ^^ Men man får ångest när man tänker på att Ceasar kommer dö snart, sympatiserar verkligen med han och han var en stor man. Måste nog vara den bästa serie jag någonsin sett, är en riktig "one in a million"-serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Hur mycket har du sett egentligen? '-' Sex avsnitt, så jag läste inte resten av ditt inlägg så noga. ;> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Hur mycket har du sett egentligen? '-' Sex avsnitt, så jag läste inte resten av ditt inlägg så noga. ;> *Rasengar Sceleris i knät* >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 *Rasengar Sceleris i knät* Vad nu då? Jag håller fortfarande på att se serien, så jag vill inte läsa så noga vad du spoilar i inlägget. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 eureka 7 för andra gången :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Monster, fantastic children och saint seya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 *Rasengar Sceleris i knät* Vad nu då? Jag håller fortfarande på att se serien, så jag vill inte läsa så noga vad du spoilar i inlägget. :| Bäst för dig att du sett klart den tills imorgon då! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 just nu, ser jag om samurai champloo.. Vägrar acceptera att jag sett färdigt den. Den var så bra.. men för kort... I DEMAND A SAMURAI CHAMPLOO LIVE ACTION MOVIE NOW! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 just nu, ser jag om samurai champloo.. Vägrar acceptera att jag sett färdigt den. Den var så bra.. men för kort... I DEMAND A SAMURAI CHAMPLOO LIVE ACTION MOVIE NOW! Tycker den var rätt halvdan >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 just nu, ser jag om samurai champloo.. Vägrar acceptera att jag sett färdigt den. Den var så bra.. men för kort... I DEMAND A SAMURAI CHAMPLOO LIVE ACTION MOVIE NOW! Tycker den var rätt halvdan >_> Ja, men då tycker du att Fruits Basket är sämst också. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 just nu, ser jag om samurai champloo.. Vägrar acceptera att jag sett färdigt den. Den var så bra.. men för kort... I DEMAND A SAMURAI CHAMPLOO LIVE ACTION MOVIE NOW! Tycker den var rätt halvdan >_> Ja, men då tycker du att Fruits Basket är sämst också. :) What about it? (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zopyrus Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Urusei Yatsura och Elfen Lied Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Kimi ga nozumo eien igen. Karin, Monster, Battle Programmer Shirase Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Kimi ga nozumo eien igen. Karin, Monster, Battle Programmer Shirase Vad tycker du om Monster? Funderar på att se den, men tycker att storyn låter väl svag för att hålla igång 74 avsnitt. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg