kknd Skrivet september 10, 2008 Anmäl Share Skrivet september 10, 2008 bra jobbat, en av mina favoritserier. :)du ska kolla klart på hela serien sen filmen. :D filmen är i princip slutet på anime serien. ^^ Ah kk, Nice då vet jag. Tack för infon =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 16, 2008 Anmäl Share Skrivet september 16, 2008 Kollar såklart på s-CRY-ed. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 17, 2008 Anmäl Share Skrivet september 17, 2008 Började kolla på Turn-A Gundam igår. Och ehe. Den är rätt märklig hittils. Har ju bara sett fyra avsnitt och jag vet inte om jag ska gilla designen eller avsky den hittils. Även om Mustache Gundam är rätt het tbh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 17, 2008 Anmäl Share Skrivet september 17, 2008 kollar just nu på Hikaru no go. (en grymt spännande serie enligt mig.) har även väldigt stämningsfull musik genom hela serien. Verkligen sevärd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kouta-kun Skrivet september 18, 2008 Anmäl Share Skrivet september 18, 2008 Började kolla på Gundam 00 igår, fattar inte varför jag inte kollat in den tidigare. Nån som har nått tips på en gundamserie som jag kan se efter denna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet september 19, 2008 Anmäl Share Skrivet september 19, 2008 Började kolla på Gundam 00 igår, fattar inte varför jag inte kollat in den tidigare. Nån som har nått tips på en gundamserie som jag kan se efter denna? Mobile Suit Gundam och Mobile Suit Zeta Gundam. Originalet kan du med fördel se i form av film-trilogin, men i fallet Zeta så bör du enligt mig hålla dig till serien (då compilation-trilogin fick lite väl mycket handling bortklippt). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J.O. Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 Ser på Iria: Zeiram the Animation just nu. Velat se den i flera år, tyckte hon såg så tuff ut när jag var yngre Sett fyra avsnitt än så länge, och hittils har den levt upp till förväntningarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wämö Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 För tillfället ser jag Full Metal Panic!. Lite ironiskt, eftersom animén jag just såg klart (Fullmetal Alchemist) har ett extremt snarlikt namn. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 För tillfället ser jag Full Metal Panic!. Lite ironiskt, eftersom animén jag just såg klart (Fullmetal Alchemist) har ett extremt snarlikt namn. :? Ironiskt nog är dom nästan lika dåliga. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wämö Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 För tillfället ser jag Full Metal Panic!. Lite ironiskt, eftersom animén jag just såg klart (Fullmetal Alchemist) har ett extremt snarlikt namn. :S Ironiskt nog är dom nästan lika dåliga. :D FMA dåligt? Nonsens. ;) Fast jag måste medge, jag var inte jättenöjd med slutet... fast jag har sett värre. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 För tillfället ser jag Full Metal Panic!. Lite ironiskt, eftersom animén jag just såg klart (Fullmetal Alchemist) har ett extremt snarlikt namn. :S Ironiskt nog är dom nästan lika dåliga. ;) FMP dåligt? Nej nu tror jag att min herre har gått och blivit galen. Såhär efter att ha läst andra volymen av lite-novellen kan jag säga att du inte kan ha mer fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 FMA dåligt? Nonsens. ;) Fast jag måste medge, jag var inte jättenöjd med slutet... fast jag har sett värre. :) Har du sett FMA filmen? det är typ avslutningen på serien, har själv inte sett den .. men kommer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 21, 2008 Anmäl Share Skrivet september 21, 2008 FMP dåligt? Nej nu tror jag att min herre har gått och blivit galen. Såhär efter att ha läst andra volymen av lite-novellen kan jag säga att du inte kan ha mer fel. Tjaa, jag syftar ifs bara på animen. Får skriva nån uppsats nån gång om vad jag ogillar med den >_> Hey. Det kan jag ju göra nu. Vad har man nätter till :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wämö Skrivet september 22, 2008 Anmäl Share Skrivet september 22, 2008 FMA dåligt? Nonsens. ;) Fast jag måste medge, jag var inte jättenöjd med slutet... fast jag har sett värre. :) Har du sett FMA filmen? det är typ avslutningen på serien, har själv inte sett den .. men kommer! Jo då, nog har jag sett den. Den var helt okej, var inte jättenöjd men den är helt klart värd att ta en titt på. Särskilt om den nya FMA-animen tar vid där filmen slutar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet september 22, 2008 Anmäl Share Skrivet september 22, 2008 Just nu tittar jag på Code Geass R2 och Capeta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 22, 2008 Anmäl Share Skrivet september 22, 2008 ligger i soffan o ser på samurai champloo. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet oktober 10, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2008 just nu kollar jag faktiskt på rockman.EXE aka megaman NT warrior. :P fick sånt sug igen efter man börjat spela spelet, igen. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nuudoru Skrivet oktober 11, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2008 Baccano! Beck Detroit Metal City Soul Eater Space Captain Harlock (När jag kan, avsnitt kommer inte allt för ofta.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet oktober 11, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2008 Själv är jag i full gång att se Gundam Seed. Tankar kring avsnitt 39-40 (überspoiler) I de här avsnitten hamnade Athrun och Kira äntligen på samma sida. Det var en scen jag har suttit och väntat på... men tyvärr lyckades de inte förmedla den rätta känslan för fem öre. Jag förväntade mig manliga tårar, känslosam bakgrundsmusik där de två vännerna omfamnades, men det enda av substans man fick var de två som gick långsamt mot varandra medan man fick se flashbacken spela. Jag vill inte nedvärdera den scenen, men kom igen! Inte ens en tår! Nu vet jag inte om detta i själva verket antyder att det inte kommer gå så bra mellan dem till slut (spoilers uppskattas ej), men det är ingen ursäkt för att slarva bort scenen så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet oktober 12, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2008 ToraDora! sänds Tales of the abyss sänds Detroit Metal City sänds Minami-ke Akane-iro ni Somaru Saka sänds Chaos;Head sänds ef - a tale of melodies sänds Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 Började se Mobile Suit Zeta Gundam idag. Det var ett tag sedan jag kollade på något från UC-universumet (senaste var 0080: War in the Pocket) och det är riktigt trevligt att komma tillbaka måste jag säga. Tre avsnitt sedda hittils! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 13, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2008 följer dessa serier nu Akane-iro ni somaru saka tales of the abyss ef- a tale of melodies toaru majutsu no index clannad after story toradora chaos head today in class 5-2 bleach naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet oktober 14, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2008 Såg klart på Code Geass R2 idag. Oh, detta är mitt första inlägg här på... ... 3 år? Tjena igen folks ^^ edit: nähä, 2.5 år, men det är rätt lång tid att vara borta ändå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 14, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2008 Såg klart på Code Geass R2 idag. Oh, detta är mitt första inlägg här på... ... 3 år? Tjena igen folks ^^ edit: nähä, 2.5 år, men det är rätt lång tid att vara borta ändå Wb :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Blev aningen distraherad från Gundam Seed, och var tvungen att se vidare på Pretty Cure. Jag kan inte säga annat än att den sopar gatan med allt annat i Magical Girl-väg. Här har vi en spännande handling, härliga vänskapsteman och karaktärer med personlighet. Visst, de får dräkter med hjärtkristaller på när de förvandlas, men de kastar iallafall inte tiaror på varandra, utan slåss med knytnävar och sparkar (och magiska energistrålar). Japanerna har än en gång visat var barnprogram-skåpet ska stå. lite vidare reflektioner fram till avsnitt 32 Jag trodde inte de skulle behandla de 26 första avsnitten som en komplett serie, så jag blev riktigt överraskad när de helt plötsligt besegrade det mörka mörkmörkret. Nog har de lyckats fortsätta serien med mestadelen av äran i behåll, men det lämnar dock en aning mer att önska. Hur kunde de Mörka Säden hamna på jorden, och varför tänkte ondingen inte på att göra något sådant innan? Jag skulle gärna ha velat veta mer om hur deras krafter fungerar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg