Klona Skrivet augusti 26, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2008 Bleach Naruto, fråga mig inte varför jag fortfarande ser på dem. Code Geass Macross Frontier Golgo 13 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 26, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2008 En hel del: Ajimu Kaigan Monogatari Candy Boy Code Geass - Hangyaku no Lelouch Fruits Basket Full Metal Panic! Kure-nai Legend of the Galactic Heroes Nabari no Ou Pia Carrot 2 DX Sekirei Shura no Toki To-LOVE-Ru TOKKO Xam'd: Lost Memories Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 BleachNaruto, fråga mig inte varför jag fortfarande ser på dem. Håller med dig, kommer nog inom en snar framtid ta bort alla naruto/bleach avsnitt från min xbox... Och just nu kollar jag på Brave Story Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Tjaa, what the hey. Code Geass. Ser om o.o Code Geass R2 Kyouran Kazoku Nikki. Planerar en redigt lång review när jag är klar med den. Soul Eater Strike Witches. Borde försöka komma ifatt på den. Bara sett två avsnitt >_> TTGL Parallel Works Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 1, 2008 Anmäl Share Skrivet september 1, 2008 Ska dra igång första avsnitten av min nyinköpta Samurai Champloo. XD Tänkte kolla på första avsnitten medans man formaterar om burken. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 2, 2008 Anmäl Share Skrivet september 2, 2008 ser väldigt få serier nu för engångs skull . men snart drar ju höst/vinter säsongen igång så då ökas väl listan ut :D Ser på följande -Toloveru -Sekirei -Zero no Tsukaima: Princesses no Rondo -Gundam 00 ( fast uppehåll till oktober ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet september 2, 2008 Anmäl Share Skrivet september 2, 2008 Code Geass - Hangyaku no Lelouch R2 Gundam 00 ef - a tale of memories Detroit Metal City Bounen No Xamdou Soul Eater Toshokan Sensou Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 2, 2008 Anmäl Share Skrivet september 2, 2008 Aria the Animation Code Geass - Hangyaku no Lelouch R2 Darker than BLACK Detroit Metal City Ghost in the Shell: Stand Alone Complex 2nd GIG (igen) Golgo 13 Kaiji Macross Macross Frontier Nanatsuiro Drops Top wo Nerae! 2 Xam'd: Lost Memories Legend of the Galactic Heroes Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 2, 2008 Anmäl Share Skrivet september 2, 2008 Code Geass R2 Kyouran Kazoku Nikki Soul Eater Strike Witches TTGL Parallel Works Och nu dessutom: Mahou Shoujo Lyrical Nanoha As Eureka Seven Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kknd Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Bleach Naruto Code Geass R2 Blood+ Death Note Innocent Venus Project Arms Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Bleach Naruto Code Geass R2 Blood+ Death Note Innocent Venus Project Arms Project ARMS, grymt bra serie. :) tyvärr så har man inte sett hela. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Project ARMS, grymt bra serie. :) tyvärr så har man inte sett hela. :/ Vadåda :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Project ARMS, grymt bra serie. :) tyvärr så har man inte sett hela. :/ Vadåda :S Om vi säger så här. Jag äger inte serien på dvd, så jag har fått fixa den på annat sätt. Och tyvärr så lyckades jag inte fixa hela serien med engelsk sub. :( Så har ungefär sett halva, skulle jag lyckas se hela nån gång måste jag nog se om allting för det var ett tag sen. XD Men den är väldigt bra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kknd Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Vilka animes ser ni på just nu?Jag har mycke fritid så jag ser på: Air Gear Ar Tonelico OVA Black Lagoon Bleach Dai Mahou Touge Demonbane Disgaea Eien no Aseria The Spirit of Eternity Sword Fate Stay Night Good Witch of the West (Nishi no Yoki Majo) Hack - Roots Hellsing OVA Himawari Inukami! Kamisama Kazoku Kiba Mushishi Naruto One Piece Ouran High School Host Club Prince of Tennis Prince of Tennis - National Championship Rakugo Tennyo Oyui School Rumble 2 Shiritsu Araiso Koutougakkou Seitokai Shikkoubu TOKKO Tsubasa Chronicle 2nd Series Utawarerumono Witchblade --------------------------------------------------------------------- Vart får du tag i all anime? Har inte ens hört hälften av dessa förr.. Är alla på dvd eller? Finns det någon av dom serierna som är lite som, Bleach, Naruto, Code geass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Vart får du tag i all anime? Har inte ens hört hälften av dessa förr.. Är alla på dvd eller? Finns det någon av dom serierna som är lite som, Bleach, Naruto, Code geass? Jag skulle nog med säkerhet säga att mycket av det nämnda är illegalt nerladdade (vart är inte frågbart enligt reglerna), självklart kan något/allt vara inköpt också (allt= mycket osannolikt från min synvinkel). Anledningen till att jag svarar åt honom/henne är för att jag satsar på att personen i fråga inte längre är aktiv. Jag själv däremot *host* laddar ner *host* det mesta, och om du vill ha tips på animé kan du alltid besöka "Ge mig tips~!"-tråden. Eller svänga förbi, till exempel, MALs hemsida, söka på något du tyckte var OK och trycka på "More recommendations", så kanske du hittar något av värde (det är mitt stalltips). Tillbaks till ämnet! Min "Jag ser just nu"-lista har utökats med följande: .hack//Roots Eve no Jikan Prince of Tennis: The National Tournament Finals Ultraviolet Code: 044 Snart dags att plocka upp Itazura na Kiss och Special A, jag har hört både det ena och det andra om båda, ska bli kul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 3, 2008 Anmäl Share Skrivet september 3, 2008 Jag själv däremot *host* laddar ner *host* det mesta, och om du vill ha tips på animé kan du alltid besöka "Ge mig tips~!"-tråden. Eller svänga förbi, till exempel, MALs hemsida, söka på något du tyckte var OK och trycka på "More recommendations", så kanske du hittar något av värde (det är mitt stalltips). Du behöver inte vara så kryptisk med ditt språk. Reglerna är mot uppmuntran, tillhandahållnining eller underlättning av upphovsrättsskyddat material. Det är ett faktum att mycket inte finns att få tag på laglig väg. Reglerna är övertydliga för att vi inte ska få en massa "fansub vs dvd"-trådar etc. Med det sagt så vill jag också säga att jag äntligen tagit tummen ur min ände och börjat kolla på Marimite eller som originaltiteln heter: Maria-sama ga Miteru. Gillar redan det jag ser efter bara tre avsnitt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 4, 2008 Anmäl Share Skrivet september 4, 2008 Med det sagt så vill jag också säga att jag äntligen tagit tummen ur min ände och börjat kolla på Marimite Jag... jag bara måste. http://littlebang.files.wordpress.com/2 ... olour.jpeg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 4, 2008 Anmäl Share Skrivet september 4, 2008 själv sitter man o kollar på ninja scroll tv som damp ner i brevlådan i morse. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NotACrime Skrivet september 8, 2008 Anmäl Share Skrivet september 8, 2008 "Jing: King of Bandits" Grym om man gillar flippad anime ;) "Bleach" Bättre än Naruto så här långt, fast tjatig precis som Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet september 8, 2008 Anmäl Share Skrivet september 8, 2008 Hikaris historik över senast sedd anime: ToLOVE-RU Fick ett sånt där ryck igen. Såg på första avsnittet, och blev förvånad över att serien faktiskt hade en plot. Såg sedan andra avsnittet och insåg att plotten visst inte var något vidare. Lade ner serien därefter. Pretty Cure En serie jag har hört talas om länge, som jag äntligen har kommit för mig att titta på. Två avsnitt senare är jag väl inte jätteimponerad, men nog har den sina stunder, och visst är den värd att se vidare på. Nodame Cantabile Fansubben jag tittade på hade äntligen börjat ge ut avsnitt efter femton, så äntligen förmådde jag mig att titta vidare. En härlig serie med precis rätt inslag av humor och allvar; väntar spänt på att de sista avsnitten ska komma ut. Någon DVD-release verkar det inte finnas vid horisonten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroudo Skrivet september 8, 2008 Anmäl Share Skrivet september 8, 2008 just nu är jag som klistrad framför Naruto Shippuuden. Fast väntan på nästa avsnitt tar nästan kål på mig. Kollar också på Soul eater och Ergo proxy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tie Skrivet september 9, 2008 Anmäl Share Skrivet september 9, 2008 Green green tv 10 Bambu blades 15 Da Capo 24 Zero-no-Tsukaima (s3) 6 Air 3 code geese (s2) 15 To love Ru (random avsnitt hittar inte tillbaka :C) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet september 10, 2008 Anmäl Share Skrivet september 10, 2008 Kaiji :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kknd Skrivet september 10, 2008 Anmäl Share Skrivet september 10, 2008 Jag har börjat kolla på Full Metal Alchemist. Det finns ju en film också. När ska man kolla den? Någon som vet. Jag menar man kanske ska kolla 20 avsnitt eller något först för att man ska fatta vad filmen handlar om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet september 10, 2008 Anmäl Share Skrivet september 10, 2008 Jag har börjat kolla på Full Metal Alchemist. Det finns ju en film också. När ska man kolla den? Någon som vet. Jag menar man kanske ska kolla 20 avsnitt eller något först för att man ska fatta vad filmen handlar om. bra jobbat, en av mina favoritserier. :) du ska kolla klart på hela serien sen filmen. :D filmen är i princip slutet på anime serien. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg