kakan Skrivet maj 15, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2008 Soul Eater och Real Drive. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 15, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2008 Har börjat kolla på Cowboy bebop och den verkar lovande av det lilla jag har sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet maj 16, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2008 Vampire Knight,Soul Eater, Wagaya no Oinari sama, Nabari no Ou, xxxHolic Kei, Toshokan Sensou, Blassreiter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniac Skrivet maj 16, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2008 Just nu försöker jag glo igenom Naruto, ser om Ergo Proxy och Elfen Lied (fjärde gången ) samtidigt som jag har alldeles för mycket sklarbete för att det ska kännas bekvämt att sitta där... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumii-Chan Skrivet maj 17, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2008 Började se på Code Geass igår och ska se dom 4 sista avsnitten ikväll, väldigt bra serie och den är minst lika bra som alla säger att den är. Väldigt mycket Death Note känsla över den dock :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2008 Jag har nu börjat kolla på lite nytt som kommit nyligen: Blade of the Immortal Bonen no Xamdou Nogizaka Haruka no Himitsu Sekirei Tetsuwan Birdy Decode World Destruction Zero no Tsukaima ~Princess no Rondo~ Den jag tycker verkar mest lovande just nu är Bonen no Xamdou, det var ett speciellt och mycket intressant första avsnitt. Jag provade även två avsnitt av Natsume Yuujinchou, fast jag kände att den inte riktigt anslöt sig till mina förväntningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 19, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2008 Håller just nu på att kolla igenom Denno Coil och TTGL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NotACrime Skrivet juli 20, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2008 Death Note - Såg klart på den igår, riktigt bra Wolf´s Rain - Såg klart idag, helt okej men inte riktigt min still Code Geass - Precis börjat på den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet juli 24, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2008 Jag har nu börjat kolla på lite nytt som kommit nyligen:Blade of the Immortal Bonen no Xamdou Nogizaka Haruka no Himitsu Sekirei Tetsuwan Birdy Decode World Destruction Zero no Tsukaima ~Princess no Rondo~ Den jag tycker verkar mest lovande just nu är Bonen no Xamdou, det var ett speciellt och mycket intressant första avsnitt. Jag provade även två avsnitt av Natsume Yuujinchou, fast jag kände att den inte riktigt anslöt sig till mina förväntningar. Bonen no Xamdou, äntligen en ny serie som kan bli bra där inte "huvudrollspojken" ser ut som ett fån. Är trött på alla gnälliga, spensliga målbrotts ungar som är i serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slajmost Skrivet augusti 2, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2008 Kollar på: Renkin San-kyuu Magical Pokaan Hellsing Maria-sama ga miteru ~ Haru Utena Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 2, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2008 Jag skulle skrivit Major, men eftersom det är omöjligt att få tag på undertexter till andra halvan av serien får jag nog även utesluta den. Så... ingen atm... eller jo, YUA. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet augusti 3, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2008 jag vet fånigt men.. jag ser en serie om en unge med en pryl som har en kisse som han kör lite "summons" på och använder kissen för strid.... kan inte låta bli att det påminner om pokemon, fast bättre. Pikaxu ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 3, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2008 Allison & LilliaAmatsuki Antique Bakery Code Geass - Hangyaku no Lelouch R2 D.Gray-man Golgo 13 Hellsing Ultimate Kaiba Kamen no Maid Guy Macross F Mahou Tsukai ni Taisetsu na Koto ~Natsu no Sora~ Mai-Otome 0~S.ifr~ Nabari no Ou Natsume Yuujinchou Nijuu Mensou no Musume Nogizaka Haruka no Himitsu Real Drive Ryoko's Case File Soul Eater Toshokan SensouVampire Knight Wagaya no Oinari-sama. xxxHOLiC - Kei Sedan även ZZ Gundam, samt några serier som står still liksom där jag inte tittat på några månader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
White Raven Skrivet augusti 12, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2008 Efter mycket möda och besvär har man äntligen fått tag på andra säsongen av Gantz! B) Såg första säsongen för några månader sen, och jag tyckte om den. Har längtat väldigt mycket för att få veta hur serien fortsätter. Har flera andra animeserier att kolla på, såsom Claymore och Black Lagoon, fast jag föredrar att fokusera på en i taget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 13, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2008 Z.O.E och Ghost in the Shell 2nd gig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet augusti 13, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2008 Har precis börjat se Code Geass. Den börjar bra så den verkar lovande :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karujika Skrivet augusti 17, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2008 dash kappei och chrno crusade. : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet augusti 17, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2008 Anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 17, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2008 Code Geass, är inne på avsnitt 14, väldigt bra än så länge! Zero no Tsukaima s3, har sett 2 avsnitt och har inte blivit besviken än, samma sköna humor som i de tidigare säsongerna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 26, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2008 Code Geass R2 Zero no Tsukaima Princess Rondo Soul Eater Sekirei Kaiba Shakugan no Shana Second Moonlight Mile Kurau phantom memory Kamen no Maid guy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 26, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2008 Code Geass R2Zero no Tsukaima Princess Rondo Soul Eater Sekirei Kaiba Shakugan no Shana Second Moonlight Mile Kurau phantom memory Kamen no Maid guy WB! MEN! Hur kan du se Sekirei? You fail as a lolicon :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 26, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2008 MEN! Hur kan du se Sekirei? You fail as a lolicon :( Flaskis har inte sett Kuu i skolbaddräkt hör jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 26, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 26, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2008 ehm... jaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet augusti 26, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2008 Toshokan Senshou kan jag lägga på min lista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg