Taschkmud Skrivet oktober 3, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2006 Jag ser helst på bara en serie åt gången. Så just nu ser jag på Ouran High School Host Club. Den är så bra xD Rekommenderas starkt till de som gillar att skratta eller skulle behöva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 3, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2006 Heldensagen vom Kosmosinsel, Sailor Moon och Utawarerumono. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 10, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2006 Förutom de serier jag skrivit upp tidigare i tråden så är det för nuvarande dessa serier jag ser på: Innocent VenusDeath NoteD.Gray ManOnegai Teacher Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet oktober 10, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2006 För tillfället tittar jag aktivt på Bleach Death Note Saiyuki D.Grey-Man (förmodligen iaf, har inte bestämt mig om jag ska följa den eller ej än) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadokan Skrivet oktober 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2006 För mig är det följande som gäller just nu: Black Blood Brothers Bleach D.Gray-man Death Note Hack Roots Naruto One Piece Prince of Tennis - National Championship Pumpkin Scissors Shounen Onmyouji Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet oktober 10, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2006 Vart att börja med några serier förra veckan, just nu förljer jag. Kanon Asatte no houkou Sumomomomomomo Mamoru-kun ni megami no shukufuku wo Happiness (pga Jun) Tokimeki Gift Red Garden Giniro no Olynsis Code Geass Yoakena Otome wa boku (nee sama) ni koishiteru I ungefärlig prioritetsordning, funderar dock på att strunta i dom tre längs ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 11, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2006 ska börja se på Kareshi Kanojo no Jijou håller även på att se death note, buso renkin och bleach B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 11, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2006 Higurashi no Naku Koro ni; bara sett tre avsnitt hitintills men wow vilken serie säger jag bara. Om den håller samma tunga stämning som den gjort tills nu så kommer det här vara en favorit. Rekommenderas till folk som letar efter en bra thriller-anime. Andra animéer som jag tittar på: Utawarerumono (Ska se klart den.... snart) Demonbane (Ser på den med halv motvilja, har Loli åtminstånde ;D ) Black Lagoon The Second Barrage (Nytt avsnitt idag kanske =) ) School Rumble Ni gakki (Var ett tag sedan den blev subbad sist) Excel Saga (För andra gången) Soul Link (Ugh...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet oktober 11, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2006 Ser på 2x2 = Shinobuden för tillfället. Följer även: Bleach Death Note Busou Renkin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gunshi Skrivet oktober 12, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2006 Amaenaideyo Katsu Binbou Shimai Monogatari Kamisama Kazoku Tactical Roar Tsuyokiss Kemono Zume Tsubasa Chronicle S2 Tonagura Black Blood Brothers Death Note D.Gray-man Hellsing Ultimate Nana Inukami Witchblade Saiunkoku Monogatari One Piece FillerBleach FillerNaruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet oktober 14, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2006 Kiba Bleach D Gray-Man Death Note Negima Suzumiya Haruhi no Yuutsu Busou Renkin Naruto Black Blood Brothers Det var allt för tillfället,tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet oktober 16, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2006 Bleach, Naruto och Monster gluttar jag på just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 16, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2006 ska börja se Da capo second season ikväll, får hoppas att den håller samma kvalitet som iaf den andra halvan av första säsongen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet oktober 16, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2006 Blir att gnugga trigun de närmsta kvällarna :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 16, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2006 Har några nya serier att lägga till i listan: Buso RenkinExcel SagaSexy Commando GaidenDi Gi Charat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet oktober 16, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2006 börja bli en massa nu hehe .. dock så är en del serier väldigt sega på att dyka upp och det är skönt det annars hade det blivit lite mkt :) Inukami! Kamisama Kazoku Tonagura Black Blood Brothers Black Lagoon Death Note Code Geass Happiness Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 17, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2006 Hur orkar ni följa så många serier samtidigt, hatar att behöva vänta på avsnitt och skulle man se så många samtidigt skulle man säkert blanda ihop massa :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 17, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2006 Jag gillar att ha flera serier att kolla på samtidigt, det är inte så att jag sitter och plogar igenom exakt alla serier på en och samma gång men mer att jag kollar på dem i perioder. I en vecka kanske jag ser Bleach, One Piece och Innocent Venus medans jag i nästa kollar på Death Note, D.Gray Man osv.. Beror på vilket humör jag är på helt enkelt. Då och då händer det att jag kollar på flera serier i veckan men det är inte så svårt att hänga med tycker jag ^^ och inte blandar jag ihop de Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 17, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2006 Hur orkar ni följa så många serier samtidigt, hatar att behöva vänta på avsnitt och skulle man se så många samtidigt skulle man säkert blanda ihop massa :/ jag tycker i ärlighetens namn, att animen sätter sig bättre ifall man väntar en vecka mellan varje avsnitt än, att se 3-5avsnitt per dag under 4-5dagar.... jag tror att många serier jag sett skulle varit mycket bättre ifall ja väntat ett bra tag mellan varje avsnitt! sen om blandar man inte ihop animeserier? En sådan term existerar inte, på samma sätt som man kan ha en bilbok, en skolbok och en hemmabok, man blandar inte ihop dessa böckerna heller (även om man brukar spendera mest tid på hemmaboken, som är bäst för det mesta...). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 18, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2006 AA! Megami-sama: Sorezore no Tsubasa Death Note Kanon (2006) Kidou Senshi Victory Gundam Mahou Shoujo Tai Arusu Negima!? Noein: Mou Hitori no Kimi e PaniPoni Dash! Sumomomo Momomo: Chijou Saikyou no Yome Urusei Yatsura Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Tänkte uppdatera lite. 8D Juuni Kokki (The Twelve Kingdoms) Death Note .hack//ROOTS och... möjligtvis Gunslinger Girl. Är de jag har tid att se på för tillfället. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Naruto Bleach Monster Kanon Gash Bell Getbackers Det är vad jag ser på just nu `^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Busou Renkin Black Blood Brothers Bleach Death Note Gray Man Crescent Love Asatte No Houkou Otome wa Boku ni Koi Shiteru Happiness Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto Mamoru-kun ni Megami no Shukufuku wo! pumpkin scissor Sumomomo Momomo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zirius Skrivet november 29, 2006 Anmäl Share Skrivet november 29, 2006 Bleach Blood+ Konjiki no Gash Bell!! Magical Girl Lyrical Nanoha Naruto One Piece Sailor Moon SuperS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 30, 2006 Anmäl Share Skrivet november 30, 2006 Ser om Fullmetal Alchemist! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg