Z0nE Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Tittar på Gundam 8th MS Team Sett 4eps en så länge. Måste ha lite gundam då och då :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Code Geass som sagt. Såg precis avsnitt 22. OMG! säger jag bara. Denna serien är riktigt bra. Önskar det fanns en säsong 2 redo redan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Code Geass som sagt. Såg precis avsnitt 22. OMG! säger jag bara. Denna serien är riktigt bra. Önskar det fanns en säsong 2 redo redan. Hehe, ja det är från slutet av 22 och framåt som serien börjar dela ut örfilar till tittaren. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Code Geass som sagt. Såg precis avsnitt 22. OMG! säger jag bara. Denna serien är riktigt bra. Önskar det fanns en säsong 2 redo redan. Hehe, ja det är från slutet av 22 och framåt som serien börjar dela ut örfilar till tittaren. =) ooh. detdär låter som något man måste kolla upp! Ni brukar ju ha bra smak bådatvå så... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Det tycker jag att du ska göra Ashaz. Code Geass är riktigt bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Tengen Toppa Gurren Lagann och Baccano!. Förstnämnda är skön men har inte imponerat sådär sjukt på mig ännu. Är trots allt i toppen på example.com och myanimelist.net, så hade kanske förväntat mig något bättre. Men visst är den skön alltid, action och humor.... och ecchi :D Baccano! skall jag precis börja med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Just nu ser jag andra avsnittet på Gokusen. Riktigt bra serie, liknande Onizuka fast med en kvinnlig lärare. Rolig, tillräckligt snygg och allt det där. Den innehåller till och med en hund som kan förknippas med katten Gustaf. Den har allt. Den verkar dock vara lite okänd då man faktiskt aldrig hört talas som den förs man råkade läsa om den på Animecka. Det kanske var ödet då. Tretton avsnitt med för få riktiga karaktärer, synd men det fungerar. Ett klipp från live action-serien, när hon spöar skiten ur några Korras. Riktigt fränt: http://www.youtube.com/watch?v=B453c-CfT8Q Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 ser jag på just nu: Absolut ingenting! Och abstinensen får mig att klättra på väggarna! >:) Så fort jag kommer hem igen...och får tid emellan nya uppdraget på jobbet / nyårsfirande / distanskurser; så ska det bli en rejäl överdos med Air, de senaste 5 avsnitten av Shana, Senaste 3 Higurashi och.... vad borde jag mer sätta tänderna i? hm. fortsätter den frågan i "ge mej tips på..." tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Higurashi no Naku Koro ni, Baccano! och Lucky Star. Konata är helt underbar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Higurashi no Naku Koro ni,... Heja! Come to the dark side :D tror jag precis lurade in en kompis i fördärvet också. han hade sett love hina när han var stationerad i afghanistan... så nu skulle han kolla kanon och lite annat godis också som jag ska förse honom med. hehehe.... >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Night head genesis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Jag undrar vad jag ska se nu, har lite smått och gått att välja på. Tänker låta någon här avgöra vad jag skall se av följande: - Kimi Ga Nozomu Eien - Air - Zero no Tsukaima - Shingetsutan Tsukihime - Final Approach Om möjligt får ni gärna ranka dom också, så är det problemet ur världen. Litar på er! ;) Medans jag väntar på ett svar så tar jag mig friheten att titta på lite film, The Place Promised In Our Early Days mer exakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Du ska lätt se Air först, en av de bästa, om inte den bästa serie jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Såg första avsnittet av Kimi ga Aruji de Shitsuji ga Ore de igår, den här verkar riktigt underhållande. Den här har nog den mest imponerande uppsättningen röstisar jag har hört i en anime på ett bra tag också, Hitomi, Shizuka Itou, Hyosei, Yuko Goto, Tomokazu Seki, etc. Det enda jag har att klaga på var att animationen inte var den bästa, men jag kommer säkerligen fortsätta följa den ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiere Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Ser på Full Moon Wo Sagashite! Vet inte var jag ska börja men blir rörd och tänker hela tiden hur kunde jag missat denna serie. Har dock(dock är bra i det här fallet=många kvar)bara sett 10 avsnitt men ändå liksom Vilken ;) serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fyfanfarli Skrivet januari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2008 Black Lagoon Verkar hyffsad so far, är bara på Ep 5. Nästa serie blir nog Seirei No Moribito Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddeA Skrivet januari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2008 För tillfället så förgyller jag kvällarna med -Hajime no ippo -Shana 2 -kimikiss pure rogue -Clannad -Gundam 00 -Bleach -Naruto -Hayate no gouku -Gunslinger girl -Kaibutsu oujo -Air -Lovely Complex -True tears -Rosaria + Vampire -Code Geass -H2O Jag undrar om någon vet om det kommer komma någon mera säsong utav Hajime no ippo? och serien kaze no stigma? Hare göttmos Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fyfanfarli Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 har precis börjat på följande serier: GTO Darker than black KARAS Tengen Toppa Gurren Lagann Seirei Moribito School Rumble Känns skönt med daaaagar av anime framför mig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 Please Save My Earth. (Tack för tipset Sceleris.) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 Bamboo Blade Dennou Coil ef Iczer 1 Majokko Tsukune-chan Minami-ke Moyashimon Ookiku Furikabutte Shigurui Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 11, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2008 kåd gås. fan va bra den är! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 11, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2008 Sumomomo Momomo. Känns skönt med lite underhållning nu efter ett par hjärtekrossande animes, dock bara hunnit till avsnitt nio, så har en bit kvar. Nu skall jag avlägsna mig för att se lite nya avsnitt av diverse serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiere Skrivet januari 17, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2008 Har precis börjat följa True Tears som jag tror kan bli något riktigt bra. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddeA Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Just nu så kollar jag på, kimikiss pure rogue, rental magica, d.gray-man, clannad, H2O, hayate, gundam00, roasrio + vampire shana II, true tears, they are my nobel masters, naruto, bleach Major season 4 Det blir mycket men det är lätt värt tiden :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 True Tears Seirei No Morbito Aquarion - Går lite segt Sen följer man väl de vanliga, One Piece, Bleach, Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg