Qvarfordt Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 En massa serier Tittar du på allt samtidigt? Välkommen förresten och läsa igenom våra forumregler speciellt pukt 4 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 En massa serier Tittar du på allt samtidigt? Välkommen förresten och läsa igenom våra forumregler speciellt pukt 4 ;) Fandå, jag som tyckte att jag ägde honom så snabbt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Fandå, jag som tyckte att jag ägde honom så snabbt. :D Muhahah, Im fastah then tah admin! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Fandå, jag som tyckte att jag ägde honom så snabbt. :D Muhahah, Im fastah then tah admin! >:D Men ingen är snabbare än Ägget som tvunget nog råkar skicka meddelanden till alla nya medlemmar. själv kommer jag intepåvilkaserierjag tittarpåjustnu1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Ska ta och titta på Berserk :P Började kolla förrut men sket it efter 1 eller 2 avsnitt, men ska ta och kolla på hela.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Jag hittar inget bra att se på som går nu... så jag håller på att kolla om Ouran. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Jag hittar inget bra att se på som går nu... så jag håller på att kolla om Ouran. ~de arimasu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makko Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 hahaa DooH , will be done sir !!! @*..v..*@ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 School Rumble. Började på den för några månader sen men tagit upp den nu igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Du vet vad de brukar säga, han man inte sett klart School Rumble har man inte gått ut skolan. ~de arimasu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Det är så alltså? Shit, i sådana fall måste jag sträckse denna. Måste bort från den akademiska världen! Hade det varit lag på skoluniformer hade jag sett något positivt med det, men nu? Nä. Schysst tub för övrigt, det bådar gott. Sinnessjukt ful smiley :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Just nu ser jag på .hack//Legend of Twilight. ...och herregud vilken sörja! Har sett sju avsnitt, och serien är så random och full av Deus Ex Machina att det är läskigt. Den sjöna känslan från .hack//SIGN är obefintlig, och i vissa fall strider den direkt mot denna. Den är inte heller logisk för fem öre; TJENA att det skulle finnas en fälla som gör att man går ner till level 1 igen. Och TJENA att man kan klä av sig naken i spelet - det skulle missbrukas så in i bomben! Jag börjar nästan fundera för mig själv om jag verkligen ska se klart denna serie. Och det händer inte ofta med mig; jag brukar se klart alla serier jag påbörjat. Men så usel är den, och de som säger något annat har uppenbarligen inte sett .hack//SIGN och/eller har inget sinne för kritik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Den må inte vara i klass med SIGN, men så dålig är DUSK inte. Vill du se smörja ska du se .hack//LIMINALITY. ROOTS är inte långt ifrån smörja heller imo, otroligt tråkig serie som bara tjatar om samma sak hela tiden och karaktärerna är både ologiska och dumma. SIGN kommer dock alltid ha en speciell plats mitt hjärta, mycket troligtvis p.g.a. att jag drog alla 26+2+1 avsnitten på raken en kväll som löpte till sen morgon när jag var klar. Jag fångades verkligen upp i The World. Och nekid gaming ftw ffs, klaga inte! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Såg faktiskt första avsnittet av .hack//LIMINALITY, och så dåligt tyckte jag inte att det var. Men man kan förståss inte döma en serie helt efter första avsnittet (även om det bara är fyra). Angående ROOTS kan jag verkligen inte hålla med. Den är en aning slö, ja, och inte i samma klass som SIGN, men i övrigt gillade jag den skarpt. Tycker att den trots slöheten håller sig ganska varierad - bättre än i DUSK, där karaktärerna är ytterst tvådimensionella (Mireille: "Reaa aitemu!!". Ouka: "Äntligen en värdig fiende!" Rena: "Onii-chan!"). Men men, smaken är delad. En grej jag störde mig på var dock... ...slutet. Man fick ju inte några som helst svar på någonting! Det är som om den säger, "nu får du inte mer; gå och spela spelen". Synd, för jag var (är fortfarande) mäkta intresserad av storyn. I min mening bör man börja med att kolla på SIGN, och sedan skippa spelen - eventuellt kan man läsa .hack//Another Birth, men då får man ha en del egna tolkningar - samt DUSK, för att sedan återuppta serien vid ROOTS. Huruvida det är värt att spela G.U vet jag inte, och jag vill inte heller pröva med den engelska dubben... >< ...men är det värkligen lämpligt för 14-åringar att spela spel där folk kan klä av sig nakna? Tänk på alla möjligheter för trollen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet december 2, 2007 Anmäl Share Skrivet december 2, 2007 Håller på med School Rumble, väldigt bra hittills, snart slut dock :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 2, 2007 Anmäl Share Skrivet december 2, 2007 Kanon (24) verkar faktiskt grymt bra redan från första avsnittet (följer Julkalender saken) och Tales of Symphonia, väntar på sista avsnittet. Jag gillar grafiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 3, 2007 Anmäl Share Skrivet december 3, 2007 School Days och School Rumble ~Second Semester~ Sett det pratats en del om förstnämnda så var tvungen att kolla första avsnittet. Lyckades göra mig intresserad så blir definitivt hela serien. Mer School Rumble är förstås sugoi ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitsuchi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Såg klart på NANA i morse och ska börja se klart på Death Note nu. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Nadia - The Secret of Blue Water mycket trevlig serie som dock ibland verkar lite förhastad och att man missar saker som händer emellan, gillar dock att den inte står och stampar på samma plätt hela tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Såg klart på NANA i morse och ska börja se klart på Death Note nu. :D Vad tyckte du om NANA? Har själv funderat på att se denna snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Började nyss kolla på Shakugan no SHANA och har hittils sett 3 avsnitt, den verkar vara ganska bra, men hittils är det lite svårt att hänga med i alla konstiga "termer" dm har för lika olika saker, men det har börjat klarnat lite nu och förhoppningsvis så hänger man med till 100% snart ;) . Men den verkar hur som helst vara riktigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Kanon (2006) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helblinde-_- Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Blir inte allt för mycket anime längre. Ser på Clannad, och funderar på att kanske se Kanon 2006 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Blir inte allt för mycket anime längre. Ser på Clannad, och funderar på att kanske se Kanon 2006 :) Klart du ska se Kanon. Jag vet inte om du har hunnit se det eller inte, men vi kör den som en inofficiell julkalender här. Idag är det fjärde avsnittet som gäller eftersom det är den fjärde december. Hoppa in i Julkalendern om du känner för att se serien med resten av oss. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helblinde-_- Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Klart du ska se Kanon. Jag vet inte om du har hunnit se det eller inte, men vi kör den som en inofficiell julkalender här. Idag är det fjärde avsnittet som gäller eftersom det är den fjärde december. Hoppa in i Julkalendern om du känner för att se serien med resten av oss. =) Jag såg det, ska nog se till att göra det :) Har hört att denna versionen ska vara betydligt bättre än den gammla. Tack för påminnelsen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg