Skatan Milla Skrivet september 9, 2007 Anmäl Share Skrivet september 9, 2007 Såg just ep 1 utav Sailor Moon, annars är det väll Slam Dunk som visas mest på skrämen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuwanger Skrivet september 9, 2007 Anmäl Share Skrivet september 9, 2007 Tittar lite på Claymore. Ganska frän serie faktiskt. Lucky Star också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet september 9, 2007 Anmäl Share Skrivet september 9, 2007 kollar just nu på Blood+ (nog en av de bästa anime jag sett för övrigt), följer även Bleach, Devil may cry, darker than black och Claymore Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet september 9, 2007 Anmäl Share Skrivet september 9, 2007 kollar bla på Sayonara Zestubo Sensei och kan inte vänta tills nästa avsnitt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet september 10, 2007 Anmäl Share Skrivet september 10, 2007 Just ar det en massa serier som jag haller pa. Det ar lite svart att hinna med att se avsnitt mellan studierna. Bokurano Lucky Star Devil May Cry Darker Than Black Bleach Seto No Hanayome Hayate No Gotuku Doujin Work (favvo anime) Gintama Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet september 10, 2007 Anmäl Share Skrivet september 10, 2007 Främst Kazemakase Tsukikage Ran, Shigurui och Ookiku Furikabutte för tillfället. Tycker väl om dem i ungefär motsatt ordning så här långt. The Cockpit ligger på tur och väntar, med lite högre förväntningar på sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 10, 2007 Anmäl Share Skrivet september 10, 2007 TTGL Darker then black Hajime no ippo Gintama Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 11, 2007 Anmäl Share Skrivet september 11, 2007 Kodomo no Jikan OVA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet september 11, 2007 Anmäl Share Skrivet september 11, 2007 Precis som Flaskis, Kodomo no jikan OVAn. Nu är det bara att vänta en månad på att TV-animen ska börja också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet september 11, 2007 Anmäl Share Skrivet september 11, 2007 ^ Även jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet september 11, 2007 Anmäl Share Skrivet september 11, 2007 ^ Även jag. >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 11, 2007 Anmäl Share Skrivet september 11, 2007 Inte jag. HAH! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whybie Skrivet september 13, 2007 Anmäl Share Skrivet september 13, 2007 Har tänkt kolla på Ranma ½ ett bra tag nu men det har skjutits upp hela tiden. Men nu har jag äntligen börjat och den är så sjukt rolig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 sitter o kollar på bleach 139,140 ;D kan inte vänta te dom släpper 141 nu på torsdag ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 Just nu känner jag mig bara som en trettonårig animéfjortis som ser på Naruto, Bleach och One Piece. Men vad ska man göra i svåra tider som dessa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 Just nu känner jag mig bara som en trettonårig animéfjortis som ser på Naruto, Bleach och One Piece. Men vad ska man göra i svåra tider som dessa. Se något som är bättre? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiere Skrivet september 20, 2007 Anmäl Share Skrivet september 20, 2007 Fasnade under sommaren återigen i "Anime träsket" ;) Har under senaste veckan sätt klart på Ai Yori Aoshi och startade sedan på Kiddy Grade. Skrattade många stunder åt den lätta stämningen i Ai Yori Aoshi och bara älskar Kiddy Grade efter 12 Eps. Rekomenderar redan nu Kiddy Karde Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 20, 2007 Anmäl Share Skrivet september 20, 2007 och bara älskar Kiddy Grade efter 12 Eps. Konstigt, för den serien sög ordentligt fram till avsnitt 13-14 ;) Efter det tog den fart dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiere Skrivet september 20, 2007 Anmäl Share Skrivet september 20, 2007 Flaskisk skrev: Konstigt, för den serien sög ordentligt fram till avsnitt 13-14 Efter det tog den fart dock ############################################### Håller med dig nu när jag sätt mer av den att det tar mer fart efter ep 13-14. Men eftersom jag inte visste handlingen innan så tycker jag att den höll ett bra tempo i början för att sedan(i mitt och ditt tycke) öka ännu mer och utvecklas till en änu bättre Anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet september 21, 2007 Anmäl Share Skrivet september 21, 2007 Se något som är bättre? Bra idé det där! ;) Så nu ser jag på de resterande 35 avsnitten av Blood+. Inväntar omtalad rapescen, hoppas det inte bara är ett rykte nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuwanger Skrivet september 21, 2007 Anmäl Share Skrivet september 21, 2007 Själv kollar man på El Cazador de la bruja just nu =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet september 22, 2007 Anmäl Share Skrivet september 22, 2007 Dags att ge sig på Ranma, sett tre avsnitt och gillar det jag fått serverat så här långt. OP låten är riktigt catchig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alucard Skrivet september 23, 2007 Anmäl Share Skrivet september 23, 2007 Själv kollar man på El Cazador de la bruja just nu =D Måste säga att den är en stor besvikelse så långt jag sett hittils men det var ju inte det tråden handlade om, har börjat se kanon 2006 och som säkert tidigare nämnts är den helt fantastisk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 har precis börjat se på Blue Gender. (avsnitt 11.) riktigt bra måste jag säga. var lite trög i början men helt över mina förväntningar<3. intron är helt underbar! kollar också på Vandread och Heroic Age. måste säga att Heroic Age är extremt lik Gundam seed /destiny i karaktärsdesignen :S Age ser extremt myket ut som Shinn.. fattas bara dom röda ögonen <.< måste suga tag i Fafner of Azure då jag är klar med dom där <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emzy Skrivet september 29, 2007 Anmäl Share Skrivet september 29, 2007 Tittar på: Claymore Devil May Cry Dokuro-chan 2 (Ni måste se den xD) Haibane Renmei He is My Master Heroic Age Kenichi Lovely Complex Muteki Kanban Musume Nagasarete Airantou Noir Tokimeki Memorial Only Love Tsubasa Chronicle Wangan Midnight Zero no Tsukaima 2 Zombie Loan Tittade på - hur länge: Bleach - droppade vid 97 Death Note - 11 (Tappade smaken) Naruto - till 121 (Blev lång tråkig) One Piece - droppade vid 286 (den gick inte vidare) Pokemon - 349 (orkade inte titta längre.. de är väl uppe i 524 nu har jag för mig) Yo-Gi-Oh - 62 (lång tråkig) Sätt: AIR TV Akiba Girls Amaenaideyo Amaenaideyo Katsu Bible black Chobits Cowboy Bebop D.N.Angel Dokuro-chan Elfen Lied Full Metal Panic! fummoffu FullMetal Alchemist Futakoi Alternative Grenaider Hellsing .hack//Liminality .hack//Roots .hack//Sign Hanaukyo Maid Tai Ichigo 100% I''s Pure Kashimashi Love Hina Love Hina Again Onegai Teacher Onegai Twins Ouran High School Host Club Sailor Moon Samurai Champloo School Rumble School Rumble 2nd Term Shakugan no Shana Soul Link The Melancholy of Haruhi Suzumiya The Third Trigun Wolf's Rain (Måste bara säga att det här var den första serien jag såg) Yaiba Zero no Tsukaima Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg