Klibbnisse Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Jag har bara följt en enda anime under ett par års tid just nu... utöver Major så kan jag faktiskt inte minnas att jag följer någon annan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Jag har bara följt en enda anime under ett par års tid just nu... utöver Major så kan jag faktiskt inte minnas att jag följer någon annan. Mer än den behöver du nog inte dock. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Claymore Seto No Hanayome School Days Sayonara Setsubô Sensei Lucky Star Lovely Complex Doujin Work Moetan Zero no Tsukaima s2 Fruits Basket Sola och Hajime no Ippo (igen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Gantz ser jag på just nu(btw är den här trådden för vilka serier man följer elelr vad man ser just presis nu?:P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Gantz ser jag på just nu(btw är den här trådden för vilka serier man följer elelr vad man ser just presis nu?:P) Se på inlägget innan ditt. ;) Kanon! Som jag sett klart om ett avsnitt. Annars är det alla de där andra, bleach, naruto och de där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 jo jag vet, men tråden har funnits ett tag och har för mig att folk ibland skrivit det som om dom såg serien atm, därmed min förvirring ;) men antar att det är mer logiskt att det är vad man följer för serier Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 26, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2007 Senaste tillskottet är Saint Seiya. X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Precis börjat titta på One Piece, för två dagar sedan. Ligger på avsnitt 234 redan. Den var bättre än vad jag någonsin trott förut, det är väl som man brukar säga. Har man för första gången sett Jesus är man därefter fast för all evighet(hooked)! Edit: Ajuste Slam Dunk var det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Slam Dunk nu också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Precis börjat titta på One Piece, för två dagar sedan. Ligger på avsnitt 234 redan. Avsnittlsängd, om man skippar intro och outro: ~20 minuter Total längd på 234 avsnitt: 20x234 = 4680 minuter -> 78 timmar Dygnets längd: 24 timmar Två dygn: 24x2 = 48 timmar 48 timmar < 78 timmar Något otäckt håller på att hända med tid och rum här Edit: För att hålla mig till tråden; Bland annat Setohana. Bästa som går nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Ser på Kanon 2006(15 avsnitt in) och har precis börjat idag med Elfen Lied(1 avsnitt in) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Precis börjat titta på One Piece, för två dagar sedan. Ligger på avsnitt 234 redan. Avsnittlsängd, om man skippar intro och outro: ~20 minuter Total längd på 234 avsnitt: 20x234 = 4680 minuter -> 78 timmar Dygnets längd: 24 timmar Två dygn: 24x2 = 48 timmar 48 timmar < 78 timmar Något otäckt håller på att hända med tid och rum här Edit: För att hålla mig till tråden; Bland annat Setohana. Bästa som går nu. Han menade jupiter-dygn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Följer School days nu med på ep 6, Otroligt bra drama. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Precis börjat titta på One Piece, för två dagar sedan. Ligger på avsnitt 234 redan. Avsnittlsängd, om man skippar intro och outro: ~20 minuter Total längd på 234 avsnitt: 20x234 = 4680 minuter -> 78 timmar Dygnets längd: 24 timmar Två dygn: 24x2 = 48 timmar 48 timmar < 78 timmar Något otäckt håller på att hända med tid och rum här Edit: För att hålla mig till tråden; Bland annat Setohana. Bästa som går nu. Tänkte exakt samma sak XD *se sig* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Maria-sama ga Miteru - Spring!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 30, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2007 Drog igång Murder Princess, verkar rätt trevlig. (6 OVA) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet augusti 30, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2007 Precis börjat titta på One Piece, för två dagar sedan. Ligger på avsnitt 234 redan. Avsnittlsängd, om man skippar intro och outro: ~20 minuter Total längd på 234 avsnitt: 20x234 = 4680 minuter -> 78 timmar Dygnets längd: 24 timmar Två dygn: 24x2 = 48 timmar 48 timmar < 78 timmar Något otäckt håller på att hända med tid och rum här ;) Edit: För att hålla mig till tråden; Bland annat Setohana. Bästa som går nu. Tänkte exakt samma sak XD *se sig* Han kanske hoppade över fillers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 30, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2007 1/3 avsnitt e väll inte fillers? och då e det fotfarande 48timmar anime i sträck utan mat / toa pauser / sömn.... gg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phenomous Skrivet augusti 30, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2007 Har precis kollat klart på Chrono Crusade. Ska börja kolla på Chobits och Bleach nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet augusti 30, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2007 Precis sett första avsnitten av School Days, Dokuro-Chan, Hidamari Sketch och Gintama ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 1, 2007 Anmäl Share Skrivet september 1, 2007 Liksom förut... fortfarande bara Major 3, dock så verkar ju varenda vettig grupp som översätter tagit semester och dumpat allt... jag väntar fortfarande! (hint till Scab!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet september 2, 2007 Anmäl Share Skrivet september 2, 2007 Precis börjat titta på One Piece, för två dagar sedan. Ligger på avsnitt 234 redan. Avsnittlsängd, om man skippar intro och outro: ~20 minuter Total längd på 234 avsnitt: 20x234 = 4680 minuter -> 78 timmar Dygnets längd: 24 timmar Två dygn: 24x2 = 48 timmar 48 timmar < 78 timmar Något otäckt håller på att hända med tid och rum här ;) Edit: För att hålla mig till tråden; Bland annat Setohana. Bästa som går nu. Han började för 2 dagar sedan, vilket innebär att han är inne på den 3e dagen :P Men är fortfarande lite kort med timmar :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 2, 2007 Anmäl Share Skrivet september 2, 2007 Repriskollar på Maison Ikkoku (1986) och min första kärlek Creamy Mami (1983). Försökte hålla en animé per veckodag, men det blev mest bara strul. Annars är det Higurashi, Ryvius och lite annat som måste betas av. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satyric Skrivet september 2, 2007 Anmäl Share Skrivet september 2, 2007 Great Teacher Onizuka (favorit i repris) Shijou Saikyou no Deshi Ken`ichi (alla måste absolut se denna serie en gång) Petopeto-san Strawberry Panic Elfen Lied Winter Garden Sumomomo Momomo: Chijou Saikyou no Yome Saiunkoku Monogatari Pokémon (sött xD) Code-E Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whybie Skrivet september 8, 2007 Anmäl Share Skrivet september 8, 2007 Såg precis klart på Trinity Blood. Rekommenderar starkt att ni ser den om ni inte redan gjort det. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg