Skatan Milla Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 Utawarerumono School rumble second season Honey and clover 2 Irya no sora UFO no natsu Ouran highschool host club Ergo Proxy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 Låter lite trist att animen är så. Jag har stört mig på att det händer så lite per avsnitt så det förvånar mig inte om den slutar mitt i för det känns som deni nte kommer någon vart. bara flumm som sagt. Dock behöver jag inte en till manga. skulle vara ifall man lyckas låna dem ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 Antalet serier jag påbörjat, planerar att avsluta men inte haft tid att se på länge skulle göra den här listan löjligt lång, så här är de jag faktiskt aktivt tittat på den senaste månaden eller två (och iaf till viss del gillat). Ah! My Goddess: Sorezore no Tsubasa Ayatsuri Sakon Bokura Ga Ita Capeta Chevalier Coyote Ragtime Show Eyeshield 21 Higurashi Mushishi NANA Ouran Host Club Ozanari Dungeon Poor Sisters Story Rescue Wings School Rumble 2nd Term Today in Class 5-2 Tonagura! Welcome to the NHK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet augusti 1, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2006 Just nu: GunGrave GunXSword Bleach Black lagoon Air Gear Aquerian age Thouse how hunt elf II Law of Ueki One piece Tror det är alla....men man kan aldrig vara säker... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 1, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2006 Såg precis Innovent Venus, avsnitt 1. Verkar va en riktigt cool o skön serie. :D Finns bara ett avsnitt hitills :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Le Petit Cossette, men gillar den inte särskilt mycket. Därför tar tre avsnitt lång tid att ta sej igenom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 2, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2006 Air Gear, Black lagoon, NANA, Tsubasa Chronicle, Witchblade och xxxholic. naruto ligger på is tills filers-na är slut.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 5, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2006 Som tur var har jag redan gjort en lista över den anime jag ser just nu till ett annat forum. Hade nog inte orkat gått igenom allt igen :P Nå ja, min lista: Bleach Naruto One Piece Kiba Ouran High School Host Club Kashi Mashi ~Girl meets girl~ Utawarerumono Ergo Proxy WitchBlade Soul Link School Rumble season 1 Azumanga Daioh Tsubasa Revoir Chronicle season 2 Ah! Megami-sama season 2 The Melancholy of Haruhi Suzumiya Inukami Tror jag har fått med allt :P Har inte tänkt att ens börja på dom jag har avklarat redan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Strawberry Panic Cinderella Boy Berserk Ah! Megami-sama - Sorezore ... Såg också precis slut Strewberry Eggs ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Innocent venus, Blood+, Ergo Proxy, Bleach, Tokko, Night Head Genisis, Tsubasa Chronicle, Witchblade. Kommer nog tillkomma några fler snart :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 witchblade, school rumble, utawarerumono, black lagoon och strawberry panic! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Ginga Densetsu Weed (fins några episoder som ej har blivit subbade ännu. O: ) Mushishi Bleach Trigun Det var väl dem... :< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Nu så följer jag: Chokotto Sister NHK ni youkoso Demonbane Ska även börja följa Inukami Sen så finns det några serier jag har följt som jag har slutat titta på, jag kanske kommer ta upp dom vid ett senare tillfälle. Utawarerumono (kommer antagligen inte fortsätta med den här) Higurashi no naku koro ni (tveksamt) Tsuyokiss (tveksamt) Binbou shimai monotagari (kommer garanterat fortsätta) Det var allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 ska nog börja följa inukami med(utawarerumono som är så bra ;) )men är chokotto sisters bra? funderar på att kolla den med, men har inte fått en avgörande push för det än^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Ja, se Inukami :) Den har det mesta. Och manlig kärlek i överflöd (bli inte avskräckt, det är helfestligt). Vad ser jag på då... Demonbane, Inukami, Milfblade och Utaware regelbundet. Och så några andra mindre regelbundet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 Chokotto sister påminner mycket om Chobits, så om du gillar den så är chansen ganska stor att du skulle gilla Chokotto sister också. Utawarerumono har för mycket strider, det gör att den blir långtråkig för mig. Det är inte min grej helt enkelt och så är det lite för många "ansiktslösa" karaktärer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 kk,nå tyckte chobits var rätt trevlig, så ska nog titta lite på chokotto då^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet augusti 10, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2006 ska nog börja följa inukami med(utawarerumono som är så bra ;) )men är chokotto sisters bra? funderar på att kolla den med, men har inte fått en avgörande push för det än^^ inukami! kan jag rekomendera :) mkt rolig serie ! en av mina favvos av vår/sommar serierna .. enannan lättsam komedi/lättsam drama serie är Kamisama Kazoku :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nysa81 Skrivet augusti 11, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2006 slog på Silver Fangs son igår, såg ungefär halva och måste säga att det är helt ok, man saknar dock den gamla siteln på hundarna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet augusti 13, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2006 Eureka Seven, bara sett tio avsnitt hittills men någon blodig twist måste det bli snart annars är den rätt så onödig, ingenting händer. School Rumble 2nd, Naruto, Bleach, Texhnolyze, Ergo Proxy och Major. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet augusti 13, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2006 Coyote Ragtime Show, 3x3 Eyes, xxxHOLiC, Kiba, Ouran High School Host Club plus några till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet september 15, 2006 Anmäl Share Skrivet september 15, 2006 just nu ser jag på: Air Gear Honey & Clover II Bleach School Rumble 2nd Term Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Birdflyer Skrivet september 17, 2006 Anmäl Share Skrivet september 17, 2006 Bleach Eureka Seven Fruits Basket Get Backers Keroro Gunso Naruto One Piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet september 19, 2006 Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Kollar DearS atm, och lite Nanoha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 19, 2006 Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Black blood brothers, helt enkelt magnifik! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg