Dread Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Ska börja på Fafner ikväll, har hört att den ska vara sevärd :). you won´t regret it! ps, spana in min recension om du vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Såg klart Mushishi idag, började kolla på den för att jag såg att den låg på 7th plats på Animenewsnetwork's top10 lista. Ack o ve så besviken jag blev, tyckte serien var rätt ok till avsnitt 10, sen tvingade jag mig mer eller mindre att titta igenom det. Hade varit en bra serie om det hade varit 12-13 avsnitt istället för 26. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Hehe, jag har också den serien liggandes i DVD-stället, men har inte sett den än. Jag fick upp ögonen för serien av samma anledning som du. Aja, får väl se vad jag tycker om den. Den verkar intressant i varje fall med sitt lugna tempo, men kanske blir det för segt till slut? Hur som haver, om jag ser till egna erfarenheter så skulle jag nog säga att man kanske inte bör stirra sig blind på vad som toppar listor av det där slaget. Har sett många upphaussade serier som fallit pladask just på grund av för höga förhoppningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Lovely Complex, stötte på den av en ren tillfällighet. Men jag tycker att den är bra (sett 4 avsnitt hittills) och den håller ett lagom tempo. Kanske skriver ihop en tråd om den vid ett senare tillfälle. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Hehe, jag har också den serien liggandes i DVD-stället, men har inte sett den än. Jag fick upp ögonen för serien av samma anledning som du. Aja, får väl se vad jag tycker om den. Den verkar intressant i varje fall med sitt lugna tempo, men kanske blir det för segt till slut? Hur som haver, om jag ser till egna erfarenheter så skulle jag nog säga att man kanske inte bör stirra sig blind på vad som toppar listor av det där slaget. Har sett många upphaussade serier som fallit pladask just på grund av för höga förhoppningar. Precis som du sa, tyckte det lugna tempot blev för segt tillslut. Det var lugnt att sitta och titta på 10 avsnitt kanske, men sen ville man ha lite mer. Sen beror det ju vad man har för smak också, eller vilket humör man är på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Ser på Kiba nu med, riktigt bra får jag säga. Över förväntning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Hehe, jag har också den serien liggandes i DVD-stället, men har inte sett den än. Jag fick upp ögonen för serien av samma anledning som du. Aja, får väl se vad jag tycker om den. Den verkar intressant i varje fall med sitt lugna tempo, men kanske blir det för segt till slut? Hur som haver, om jag ser till egna erfarenheter så skulle jag nog säga att man kanske inte bör stirra sig blind på vad som toppar listor av det där slaget. Har sett många upphaussade serier som fallit pladask just på grund av för höga förhoppningar. Precis som du sa, tyckte det lugna tempot blev för segt tillslut. Det var lugnt att sitta och titta på 10 avsnitt kanske, men sen ville man ha lite mer. Sen beror det ju vad man har för smak också, eller vilket humör man är på. Själv tycker jag att den var kanon. Men den faller väl inte alla i smaken. Tycker att varje avsnitt var spännande och det var aldrig samma fall eller sjukdom som det handla om. Är en serie som man inte ska se alla avsnitt på en gång utan kanske ta en eller två i veckan för att den ska bli som allra bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Jo precis. Ser faktiskt fram emot att se den, men hade tänkt göra det i sommar när jag är ledig. Typ klämma ett eller kanske två avsnitt om dagen. Det tror jag är optimalt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet juni 3, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2007 Japp låter som en jätte bra idé, önskar dig all lycka med Mushishi! Efter att jag läst vad Blå skrev började jag titta lite på Gankutsuou, väldigt intressant animering och bra röster. Tittar lite halvt på Izumo också, inte direkt någon handling man inte känner igen. Fast rätt kul att se på endå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Utawarerumono. Fem avsnitt so far, väldigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Gundam Wing, 3 avsnitt. fattar noll än så länge :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 4, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2007 Gundam Wing, 3 avsnitt. fattar noll än så länge :( den som är så trevlig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet juni 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2007 Sätter igång med Koi Kaze nu. Rotade fram en gammal tråd där folk postade top 10-listor, och får väl vinka glatt till Orrin. Hade inte ens hört talas om serien innan. Hoppas jag kommer gilla den. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 6, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2007 Heh hoppas du kommer gilla den, den är onekligen speciell. Själv tycker jag fortfarande den är mycket bra, men det är inte alla som gör direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet juni 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2007 Har börjat glo på Vision of Escaflowne. Ligger på tredje avsnittet atm och har inte så mycket att tycka om serien än, men den verkar bli bättre och bättre. Brukar ogilla serier med robotar o så (undantag FMP) men denna serie verkar blända allt, från action till romance. Hoppas på ett bra slut :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet juni 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2007 Har börjat glo på Vision of Escaflowne. Ligger på tredje avsnittet atm och har inte så mycket att tycka om serien än, men den verkar bli bättre och bättre. Brukar ogilla serier med robotar o så (undantag FMP) men denna serie verkar blända allt, från action till romance. Hoppas på ett bra slut :D Kommer inte ångra att du börjat se Escaflowne, en klassiker :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet juni 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2007 Tsukuyomi Moon Phase Snart sett klart den och den har varit riktigt mysig. Neko mimi mode! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet juni 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2007 kaibutsu oujo, men det verkar som om den inte komemr ut särskilt ofta >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet juni 16, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2007 Drar igång Strawberry panic! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2007 Drar igång Strawberry panic! På tiden. <3 Har börjat se på Mahou Senshi Louie (aka Rune Soldier), bättre än förväntat får jag faktiskt säga. Man kan lite klumpigt säga att det är en kombination av Slayers och Record of Lodoss War. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet juni 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2007 Såg nyss klar Triangle Heart OVA:an, var väll ingen höjdare direkt. Antar att det kan ha med att den endast var 4 avsnitt. Hur som helst såg jag den mest för att få lite bakgrunds fakta om karaktärerna i Triangle Heart universumet, inför Magical Girl Lyrical Nanoha, som jag hoppas kommer ge ett mycket högre underhållningsvärde. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet juni 17, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2007 Ser på Fruits Basket just nu. En väldigt bra serie än så länge, bara 10 avsnitt kvar nu :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet juni 18, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2007 After War Gundam X. har sett hela men är tvungen att se om dom sista 4 avsnitten eftersom att jag såg alla 39avsintten rakt av. ( runt 13 timmar) nickade till några ggr för mycket på slutet :P annars så det jag kommer ihåg jag har sett var riktigt bra, mycket sevärd :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 19, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2007 Ska börja se på H2, efter att ha läst lite av mangan vart jag grymt sugen att se den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frunk Skrivet juni 19, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2007 Har börjat att se lite på Gungrave nu, känns verkligen som en anime i min smak. Men det blir någ bara runt 1 avsnitt per dag eller nåt sånt, har haft väldigt mycket att göra den senaste veckan och det ser inte ut att bli lugnare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg