JockeII Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Bakuretsu Tenshi, verkar vara en mycket trevlig serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 His And Her Circumstances Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Witchblade och Ragnarök två hyffsade serier, ragnarök är lite segstartad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 Geass! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet april 17, 2007 Anmäl Share Skrivet april 17, 2007 record of lodoss war ganska skön faktiskt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 18, 2007 Anmäl Share Skrivet april 18, 2007 Shining Tears X Wind, verkar vara en helt okej fantasiserie som kan bjuda på en del tuffa strider. Ska även nämna att serien baseras på ett rollspel från Sega som kom ut på 90-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 18, 2007 Anmäl Share Skrivet april 18, 2007 Bokura ga Ita. Fem avsnitt hittills. Bästa shōjo jag har sett sedan Escaflowne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 20, 2007 Anmäl Share Skrivet april 20, 2007 The Third Aoi Hitomi no Shoujo, jävligt sjyst action hittills. Snäppet bättre än Bakuretsu Tenshi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet april 20, 2007 Anmäl Share Skrivet april 20, 2007 Började plöja igenom Blood+ igår kväll. Har inte hunnit mer än knappt 20 episoder, men tycker den är helt okej så här långt. Inga tendenser att komma i närheten av en top 10-placering, men vi får väl se vad jag tycker om drygt 30 avsnitt. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 20, 2007 Anmäl Share Skrivet april 20, 2007 Code Geass(väntar på dom sista avsnitten i S1), Darker than Black(Verkar trevlig :P), D.Gray Man(börjar bli lam, men ska nog följa den ett tag till) Heroic Age(Ingen aning vad jag tycker om den än så länge) Claymore( helt okej serie^^) och Murder Princess(en kort OVA på 6 ep, komemr antagligen ha en kass story, men gillar korta, våldsamma serier ;)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Ser om Ouran Host High School Club igen, en av mina favoritserier. Haruhi <3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Ser om Bokura ga Ita, älskar den serien något så otroligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekonomen Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Är halvklar med FMP: TSR. Är det förresten mer FMP på gång? Vill ju inte att det ska ta slut :( (Beslutet att göra TSR i WS = <3 ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Började kolla på Black Lagoon för två dagar sen och är helt fast. Jag vet inte varför jag har ignorerat denna underbart grymma serie :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Ranma ½ oldschool Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Ska nog börja se Blue Seed i helgen ifall man får tid övers. Har en massa serier att följa just nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet april 24, 2007 Anmäl Share Skrivet april 24, 2007 Är halvklar med FMP: TSR. Är det förresten mer FMP på gång? Vill ju inte att det ska ta slut :( (Beslutet att göra TSR i WS = <3 ) Nja, alltså romanerna som som animen är baserad på fortsätter ju efter TSR-storyn. Finns fyra böcker som släppts där "main plot" fortsätter (och storyn är GRYM imo). Problemet är att det inte finns någon direkt tillstymmelse till happy ending för en eventuell ny säsong, och det kan ju vara drygt att sluta med en cliffhanger (såvida man inte bestämt sig för att fullborda allt med ytterligare en säsong). Tror inte det kommer dyka upp någon info om detta förrns tidigast strax efter det att Gatoh har släppt sista boken som avslutar FMP main plot (bör dimpa ner i höst). On topic: Aja, har precis avverkat de serier jag kollade på utöver de jag följer på veckobasis. Har lite att välja på nu... Mai HiME + Otome, Neon Genesis Evangelion, Busou Renkin eller Chrno Crusade. Tror nästan att jag kommer tillbringa kvällen med Busou Renkin, men vi får se. ^^ flaskis: hehe, jag ställde mig själv samma fråga när jag började kolla på den. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dots Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Hum, jag brukar bara se en eller två itaget. Så just nu ser jag Fullmetal alchemist som jag nu ser för andra gången och death note. Sedan har jag sett ett par avsnitt av beserk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Tänkte börja kolla på Wolf Rain någon som några åsikterna om denna serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Ser på Fate/Stay night atm, ser spännade än så länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Curl Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Tänkte börja kolla på Wolf Rain någon som några åsikterna om denna serie? Det var en av de första serierna jag såg, eller började se på i alla fall, såg kanske tre avsnitt sen la jag den på hyllan i ett eller två år innan jag fick för mig att se hela en gång för alla. Kan bara säga att det var tur att jag gjorde det, tycker wolf rain är riktigt bra, även om den kanske tappar lite fart mot slutet. Rekommenderar den helt klart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Ser på Fate/Stay night atm, ser spännade än så länge. Nice one! Gillar den skarpt faktiskt. Tyckte INTE om slutet, men trots det ligger den på min top 10. Ska bli intressant att höra din åsikt när du tittat klart. =) Själv började jag precis med Mai HiME. Kan väl inte säga så mycket mer än att jag är SJUKT skeptisk så här långt, och jag hoppas innerligt (men tvivlar på det) att jag kommer få en tillfredsställande förklaring till varför en brud flänger runt och använder sig av en ful robot-varg för att slåss. Jag vette fanken... kanske inte är något i min smak helt enkelt. Men men, eftersom den inte är på så jättemånga avsnitt (och många verkar ju trots allt gilla den) så kommer jag se klart den... på gott och ont. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Ser på Fate/Stay night atm, ser spännade än så länge. Nice one! Gillar den skarpt faktiskt. Tyckte INTE om slutet, men trots det ligger den på min top 10. Ska bli intressant att höra din åsikt när du tittat klart. =) Själv började jag precis med Mai HiME. Kan väl inte säga så mycket mer än att jag är SJUKT skeptisk så här långt, och jag hoppas innerligt (men tvivlar på det) att jag kommer få en tillfredsställande förklaring till varför en brud flänger runt och använder sig av en ful robot-varg för att slåss. Jag vette fanken... kanske inte är något i min smak helt enkelt. Men men, eftersom den inte är på så jättemånga avsnitt (och många verkar ju trots allt gilla den) så kommer jag se klart den... på gott och ont. ^^ thou shallt not sin, Mai-Hime är så jäkla bra så att det är sorgligt hur dålig Mai-Otome blev speciellt i jämförelse! Även FSN är fruktansvärt dålig i jämförelse, finns inte mycket som står upp emot Mai-Hime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Gott e deeee! Som sagt, ska fortsätta kolla. Har bara sett 3 episoder, och som sagt... många serier som jag slutligen gillat har nästan fått mig att slita mitt hår i början. Rest asured... jag ska se klart den. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 26, 2007 Anmäl Share Skrivet april 26, 2007 Tänkte börja kolla på Wolf Rain någon som några åsikterna om denna serie? Ett mästerverk, ren njutning hela serien igenom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg