Timotei Skrivet mars 26, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2007 Även Bokura ga Ita nu, verkar sjyst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet mars 26, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2007 Smygit mig in på Soukyuu no Fafner ! :O Väldigt bra serie, men jag tycker den saknar lite "slice of life" som jag tycker det borde vara i nästan alla serier ;p ...även mystik, djup och konfrontationer blir tråkiga i längden. Det skadar aldrig med ett "let's go to the beach" avsnitt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Dragit igång Wind A Breath of Heart(eftersom jag håller på att spela spelet så kan det vara roligt att jämföra lite) och den verkar helt okej! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Narutarutard Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darknorsk Skrivet mars 29, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2007 Bestämde igår kväll att ge Witch-hunter Robin boxen en andra chans. Jag impulsköpte den för en billig peng för något år sedan och visste inget om den. Och jag trodde ju att den skulle utspela sig på 17-1800 talet men fan va besviken jag blev. (Dum var jag att inte kolla upp den innan.) :( Så jag stängde av efter bara några minuter. Men nu var jag beredd på hur den var och efter första 5 avsnitten så är den mer än OK ;) Annars så kollar jag på Ragnarök också. edit: glömde en sak Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet mars 30, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2007 Tänkte ge mig på D.Gray-man nu efter att ha sett klart på Ghost Hunt. Den verkar vara något liknande och eftersom jag gilla Ghost Hunt så hoppas jag att denna kan vara något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 31, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Började se på Saiyuki igår, vet inte riktigt om detta är något jag kommer se klart. Får nog ta och se några episoder till, men känns rätt tveksamt att man orkar se typ 100 avsnitt som alla serierna+OVA+film blir. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet mars 31, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Har tänkt börja på saiyuki snart också. Ska bli spännande och höra vad du tycker om den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet mars 31, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Hoppas den kommer igång lite mer längre fram, såg 4 avsnitt igår och visst dom var ju helt okej men det hände inte så mycket och man kunde önskat för lite mer effekter. När dom dödar någon så blir i princip skärmen ljus och demonen pulveriseras till intet. Men detta är ju dock första serien och då den inte var stor då så känns det inte riktigt att döma den direkt. Kan tänka mig att Saiyuki Reload och Gunlock är mycket bättre, men man vill ju inte se dom innan man sett den första serien egentligen. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet mars 31, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2007 Ichigo Mashimaro, verkar rolig. Körde även igång Lamune, Peach Girl och Kimi ga Nozomu Eien fast redan sett dessa 3 är dock på romans, komedi och school humör. :> Edit: Även Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora, verkar väldigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 1, 2007 Anmäl Share Skrivet april 1, 2007 Drog dom 13 första avsnitten av Ghost Hunt precis, får säga att det är en mycket bra serie! Har en hel del spännande stunder, blandat med humor och drama. Fast jag har då aldrig hört talas om miko's och buddhistmunkar som utför exorcism. :| Går ju inte så bra ihop för dom tror väl inte på ett helvete direkt? Isåfall existerar väl inte onda andar och demoner för dom. Fast man ska inte tänka så mycket på sånt i en sån här serie. :> Kommer helt klart dra resterande avsnitt imorgon, mycket trevlig serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 2, 2007 Anmäl Share Skrivet april 2, 2007 Även jag drog igång Ghost Hunt och den har varit rätt sjyst hittills. Tycker inte den är något speciellt än men verkar vara en helt klart bra serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Vaddå inget speciellt, det finns inte många skräckanime. Speciellt inte så bra som denna. ^_^ Jag ser iallafall på He is my master nu, orkade inte mer än 8 avsnitt ikväll. Helt okej, och dom är ju så söta. Men man tycker ju nästan synd om Izumi. :< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 3, 2007 Anmäl Share Skrivet april 3, 2007 Drog även på Kamisama Kazoku nu inatt och den är hysterisk samt mysig. En serie jag kommer se klart snabbt tillsammans med Ghost Hunt då dessa 2 är ett perfekt par att se nästan samtidigt. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Börjat titta på Bakeretsu Tenshi, verkar vara en sjyst actionserie med medelmåttiga animation. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Började se på The Third - Aoi Hitomi no Shoujo igår, riktigt bra får jag säga! Humor, action, spänning, drama, lite superkrafter typ. Honoka(huvudpersonen) är riktigt söt med, får lite Saya (Blood+) vibbar från henne. Mest från svärdsfighterna. :> Riktigt bra OP och ED med. Sen gillar jag berättarrösten som pratar om Honokas känslor/tankar och läser dikterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Ska börja på Manabi Straight nu ikväll Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 4, 2007 Anmäl Share Skrivet april 4, 2007 Senaste tillskottet är Hidamari Sketch :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet april 6, 2007 Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 Ska börja se Nodame och Master of Epic Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Drar även igång The legend of Duo nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Nagasarete Airantou. Otroligt rolig och sjuk serie. Den tar haremkonceptet till en helt sjuk nivå :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Inukami...en heltokig skrattfest. :D Skrattade så grymt mycket åt dom avsnitt jag såg ikväll, sååå kul helt enkelt. Måste helt klart vara en av dom roligaste serier jag sett, om inte den roligaste. Ecchi- och otakuhumor när den är som bäst. Bara berättarrösten som introducerar nästa avsnitt i slutet är rolig i sig. :> Se den! NU! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 7, 2007 Anmäl Share Skrivet april 7, 2007 Ska börja dra igång X. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 Går igång med Saiyuki nu, lite större serie än vad man brukar se på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 Noir eller Fate/stay, har sett båda förut men jag vet inte vilken jag skall börja med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg