Sadokan Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Vilka animes ser ni på just nu? Jag har mycke fritid så jag ser på: Air Gear Ar Tonelico OVA Black Lagoon Bleach Dai Mahou Touge Demonbane Disgaea Eien no Aseria The Spirit of Eternity Sword Fate Stay Night Good Witch of the West (Nishi no Yoki Majo) Hack - Roots Hellsing OVA Himawari Inukami! Kamisama Kazoku Kiba Mushishi Naruto One Piece Ouran High School Host Club Prince of Tennis Prince of Tennis - National Championship Rakugo Tennyo Oyui School Rumble 2 Shiritsu Araiso Koutougakkou Seitokai Shikkoubu TOKKO Tsubasa Chronicle 2nd Series Utawarerumono Witchblade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Oj, du verkar ha mycket tid över ja. Jag själv ser ingen serie förens den är helt klar och då ser jag oftast endast den. Nu kunde jag inte hålla mig så jag började se Bleach men jag stannade upp på ett bra ställe och inväntar nu. Annars är det just nu DNA^2 jag håller på att se för andra gången, saknar romantiska komedier och denna hade jag glömt så ja... peace. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Mai OTOME PoT NC Suzuka Eyeshield 21 One Piece Zegapain Det är väll dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 dom här följer jag mkt bra serier Black Lagoon Blood+ inukami! Kamisama Kazoku Tokko sen har jag droppat två serier sålänge vet ej om jag ska fortsätta se dom Ergo Proxy Zegapain .. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Jus nu ser jag och följer dessa animes: Higurashi no Naku Koro ni Black Lagoon Eureka Seven Ergo Proxy Back Cat Noein Jyu Oh Sei Kamisama Kazoku Tactical Roar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 One Piece Higurashi no Nakukoroni Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Ergo Proxy Soul Link Makai Senki Disgaea Black Lagoon Air Gear Suzumiya Haruhi no yuuutsu One Piece Bleach .hack//Roots Zegapain Demonbane Eureka Seven Project Arms säsong 2 Glass no kantai Tsubasa Chronicle säsong 2 Slutat kolla på för tillfället: Kiba Har inte mycket tid alls att kolla på anime som det kanske verkar :P Men på något sätt hinner jag kolla på några avsnitt per dag. Witchblade kollade jag på men den är licensierad och subbas inte längre :'( Naruto börjar jag kolla på igen när fillerepisoderna slutar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Finns nog en stor chans att Witchblade kommer ända hit så så farligt är det inte. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Sant :) Men det är bara bra att den licensierades för då vet man ju att den kommer på dvd så jag kan införskaffa den till min samling <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Oj oj Black Lagoon Bleach Blood+ Demonbane Ergo Proxy Jyu Oh Sei Kiba Naruto School Rumble 2nd Term Soul Link Suzumiya Haruhi no Yuuutsu Tokko Tusbasa Chronicle (Witchblade) Zegapain + Någon färdig serie som jag marathon tittar på medans jag väntar på nya avsnitt på de övre :P obs! - jag är sjukskriven så jag har all tid i världen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Det är inte så många för min del. Suzumiya Haruhi no yuuutsu Higurashi no naku koro ni Ouran highschool host club Dock så finns det ett gäng jag ska titta på när dom har gått klart (eller när jag får lust). Utawarerumono Demonbane Joshikousei Noein Inukami Soul link Aria the natural Aoi hitomi no shoujo (kanske) Aa! Megami sama Sorezore no Tsubasa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smeagol Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Princess Tutu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Haruhi Nana Och det var allt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Just nu... (vissa var det ett tag sen senaste avsnittet men...) Ah megumi sama Sorezore no Tsubasa Amaenaideyo -Katsu- Bleach Boys Be Fate/Stay night Himawari Inukami Joshikousei Kamisama Kazoku Kashimashi Kyou no Go no Ni Love get chu Magical Pokan Naruto Ray Simoun Soul Link Strawberry Panic Suzumiya Haruhi no Yuutsu The Third Tokko Tsubasa Chronicle (s2) Utawareumono Witchblade Har en del ledig tid jag med :P Och varje dag utan nytt avsnitt i nån serie är bortslösad så man kan inte följa för många. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Air gear .Hack//roots e väl de jag ser nu... dumpade bleach när de startade med fillersarna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rejected Skrivet juli 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2006 Just nu? Fruit basket, ragnarok, Ghost in the shell. Love hina. Diverse filmer som jag inte kan föja för att det är inte serier. "God bless Allan Kogart" var bara weird. Inte pervo-hentai chockade mig så mycket. Väntar på mer full metal panik. Väntar Suiken , Cobow Beebop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Herlock Skrivet juli 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 Kollar just nu på Black Lagoon Bokura Ga Ita Chevalier Coyote Ragtime Show Kiba TOKKO Welcome to the NHK Plus att jag håller på och sliter med Monster, är väl nåstans runt avsnitt 40. Det är ju egentligen min favorit just nu, men det verkar som att det alltid kommer något emellan... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet juli 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 Gundam Seed, men ska nog sluta se den efter bara tredje avsnittet. Det är Saber Marionette J som gäller, så den ser jag nu. Just det, dem som man följer också. Det blir väl School Rumble som dragit upp sig mot slutet igen som är värdig att nämna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet juli 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2006 Ergo proxy, bleach, naruto (halft, eftersom det är massa dåliga/tråkiga fillers), witchblade, tsubasa chronicle och blood+ :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 Just nu håller jag på följer Gantz. Riktigt flummigt än så länge.... hoppas det blir lite seriösare längre in i animen för allt annat är bra med den. Potential som man brukar säga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 Just nu håller jag på följer Gantz.Riktigt flummigt än så länge.... hoppas det blir lite seriösare längre in i animen för allt annat är bra med den. Potential som man brukar säga skipa animen, ta mangan. Det ända rätta. vad jag ser just nu, är nog huvudsakligen Blood+, Kiba, Geneshaft, Black Lagoon, dotHack//R00Ts, Inukami! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 Fick låna Le Petit Cossette av en kompis. Har sett första avsnittet än så länge. Vackert men skumt och tröttsam referens till Devil Man. Bäst är musiken än så länge. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 Just nu ser jag på FMA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eiko Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 Håller med Dread, läs mangan. Gantz serien slutar ganska hastigt, man får knappt veta något :O Alla mysterier förblir. Men endå, serien är grymt bra, synd att den bara slutade T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 31, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2006 Jag ser på Sexy Commando Gaiden: Sugoiyo! Masaru-san. Ganska rolig, väldigt galen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg