Yosh Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Hej hej! Vi på Yokaj Studio är glada eftersom halvåret har varit lyckat för oss. Därför tänkte vi passa på att dela med oss informationen nu när man har något gott att säga. :D Soya är Mangatalangen 2006! Med sitt bidrag "stål mot blått" blev Soya utsedd till Mangatalangen 2006 vid Bonnier Carlsens och Manga Medias stora tävling. Här är en direktlänk till serien för de som är nyfikna. Yosh har släppt sin första bok! Boken heter "Yosh! Teckna manga!" och berättar i serieform, varvat med illustrationer och text, vad som är intressant att veta för de som vill teckna manga. Klicka här kan ni kika lite på boken. Sumo utsedd till "Bästa spelidé 2006"! Yokaj Studios första spel Sumo prisbelönades vid Swedish Game Awards i år för sitt våldsamt roliga och annorlunda spelsätt. Spelet är gjord av Kajfa och Yosh. Ladda gärna hem spelet, hämta en kompis och kör! Här är en länk om Sumo. VARNING: Folk har spelat tills de börjat blöda! Besök gärna vår hemsida lite då och då! Yosh, Kajfa, Soya och DoraJen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Riktigt bra saker. Kan inte ge annat än beröm. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yosh Skrivet juni 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Vi tackar så mycket! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Läste lite om Sumo i Super Play, är intressad utav man egentligen spelar det :3 Håller på att dra ner det på mitt slöa 56k. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yosh Skrivet juni 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Mustela: Jag hoppas att Sumo är värt besväret. Tack för att du laddar ner det! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Ballt. Var det något särskilt pris vinnaren av Mangatalangen fick, annat än att serien publiceras i en bok? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yosh Skrivet juni 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 LizZiGicLae: Förutom att man blir publicerad så är det väl äran... nä jag skojar. B) Vad jag vet så får förstaprisvinnare prispengar på 7000kr, en betald sommarkurs på serieskolan i Malmö, betalda resekostnader till/från bok-och biblioteksmässan i Göteborg samt uppdrag i att teckna omslaget till antologin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg