Nau Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Vi har anime kvällar udda veckor och tv-spels kvällar på jämna veckor. Det är tisdagar som gäller, ta gärna med er anime eller tv-spel, om ni vill alltså. På spelkvällarna kör vi nästan alltid DDR (vi har fina mattor ) och Singstar. Såklart så är det andra tv-spel också. Plats: Meeths, Göteborg. Mycket nära domkyrkan. Tid: 18.00-22/23.00 Om ni kommer på fler än 3 möten(som vi kallar det) så får man betala medlemsavgift som ligger på 20 kr. Godis och dricka finns också att köpa. Vi anordnar konvent lite då och då, men de kommer finns information om det på forumet då. http://www.Hikari-kai.tk Om ni har speciella frågor eller ha mer info kan ni snacka med oss på vårat forum, eller bara ställa frågan här. Mvh/ Pontus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lysse Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Kom, kom! Nästa vecka är det animekväll. Nu i tisdags var det tv-spelskväll med 20 (!) personer närvarande. (Ja, jag räknade.) Jag är där och väntar på er. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shirakawa Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Kom, kom! Jag är där och väntar på er. :> haha, man kan nästan få känslan av att du står bakom entré dörren till MEeths och tänkte hugga ner oss med en kött kniv elelr nått^^ jag kommer definitivt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Hur länge håller detta på? Flyttar förhoppningsvis ned i augusti, och måste ha nåt att göra där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet juli 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Hur länge håller detta på? Flyttar förhoppningsvis ned i augusti, och måste ha nåt att göra där. Hehehe, för alltid =D! Nej men det håller på,.... ptja, en ren gissning, minst 2 år till? Alltså det är såhär det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lysse Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Hur länge håller detta på? Flyttar förhoppningsvis ned i augusti, och måste ha nåt att göra där. Hehehe, för alltid =D! Nej men det håller på,.... ptja, en ren gissning, minst 2 år till? Alltså det är såhär det är. Än är vi inte döda. :P Vi håller på så länge det finns personer som vill styra i det och det kommer det nog göra ett bra tag till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Äre nån åldergräns på Stället eller ? :P skulle gärna vilja veta själv är man ju teenager u know xP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lysse Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 Meeths, stället som vi är på, har en åldergräns på 16 år, men vi har personer som är under som kommer ... ^^; Så den följs inte så noga ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg